Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور به خبرنگار پارسینه گفت: در بازار امروز بهای جهانی طلا با اندک تغییرات به یک هزار و 831 دلار در هر اونس رسید. قیمت هر اونس نقره هم 23 دلار و 58 سنت است.


کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت 11 میلیون و 500 هزار تومان، سکه طرح جدید 12 میلیون و 140 هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت 6 میلیون و 300 هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربع سکه هم با قیمت 4 میلیون و 250 هزار تومان و سکه های یک گرمی هم با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده 17 عیار با قیمت 4 میلیون و 870 تومان، یک مثقال طلای 18 عیار با قیمت 5 میلیون و 156 هزار تومان و یک گرم طلای 18 عیار هم با قیمت یک میلیون و 124 هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای 20 عیار با قیمت 1 میلیون و 249 هزار تومان، یک گرم طلای 21 عیار با 1 میلیون و 311 هزار تومان، یک گرم طلای 22 عیار با 1 میلیون و 374 هزار تومان و یک گرم طلای 24 عیار با قیمت1 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: نرخ دلار در بازار آزاد 25 هزار و 830 تومان است. حباب سکه امروز به یک میلیون و 50 هزار تومان رسید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمد کشتی آرای بازار سکه و طلا قیمت طلا قیمت سکه پارسی خبر هزار تومان عیار با قیمت یک گرم طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۲۳۳۱ دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۵۷ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۳۲ درصدی ۹۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد