Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر به ریشه قرآنی و معنی لغوی کید به صورت اجمالی مراجعه کنیم به مکر، فریب، اغواگری و حیله دشمن برمی گردد؛ این یعنی بزرگ ترین حربه امروز شیطان برای مقابله با انقلاب اسلامی فریب و اغوا گری است؛ چه این شیطان ابلیس باشد و چه استکبار جهانی و یا شیطان بزرگ.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ حضور با خدا و با اخلاص بسیجیان در مقاطع های گوناگون که انقلاب اسلامی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن ها احتیاج داشته رفع و دفع کننده موانع و دشمنی متخاصمان و متجاوزان بوده است و ان شالله از این پس نیز بسیج سد محکم در برابر معاندان، مغرضان مستکبران و منافقان و البته آغوش گرم دوستان و همراهان و عموم ملل مسلمانان و به ویژه ملت عزیز ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج چشم بیدار انقلاب در شب هجوم تاریکی و ظلمت شیاطین و سینه سپر شده در برابر آماج تیرهای متجاوزان است. به حق رهبر عزیزمان در پیام خود این شجره طیبه و این تفکر بالنده را به الفاظ شیرین و کلمات انگبین نواختند و این نوازش افراد، شخصیت ها و آحاد نیست که منشأ غرور و فخر که توصیف یک تفکر است و امیدواریم همه ما به این تفکر منش و تربیت مزین شویم.

آنچه علت این یادداشت است صرفاً رسیدن و خفتن زیر سایه آسایش توصیف پدرانه معظم له نیست؛ بلکه شنیدن، فهم تدبیر، عمل به فرمان ایشان برای تلاش و کوشش بعدی است، استراحت بسیجی و روزها پس از شهادت محقق خواهد شد.

این هم یکی از مظلومیت های نظام اسلامی است که با وجود همه دشمنی ها و عداوت ها، بالنده و پیش رَونده در حال رشد و حرکت است، ولی عده ای چشم خود را به همه داشته ها بستند و یک دیوار کج ساخته شده توسط خودشان در میان بنای عظیم انقلاب را حاصل تلاش چهل و اندی ساله می دانند؛ همه می دانیم مبارزه با این هجمه عظیم به شناخت نیاز دارد و ورود به چنین جنگ هایی سلاح خودش را می خواهد و آن هم چیزی نیست مگر مبارزه سینه به سینه ، سنگر به سنگر، رسانه به رسانه و موج به موج با مصرفی توانمندی ها محصولات، اثرات، پیش روی ها و موفقیت های انقلاب و نظام اسلامی است.

درک آنچه بودیم و راه روشنی که طی کردیم و افق روشنی که در پیش روست و همچنین توصیف و توضیح آن به دیگران می تواند مانعی برای این هدف گذاری دشمنان داخلی و خارجی باشد. امروز انقلاب در هر حوزه ای که بر اساس مبانی اصلی خود وارد شده و به حمد و فصل الهی پیش رو است، حرکت های جهادی در دانش ها را در بسیاری از علوم به پیش برده و پرچم دار قلمداد می شود. از طرف دیگر می بینیم که تلاش شبانه روزی نظامیان ما امنیت را در بالاترین حد خود به ارمغان آورده است.

استقلال سیاسی و مبانی محکم و جذاب انقلاب هر روز جبهه مقاومت را مستحکم تر و وسیع تر کرده است. هر کدام از این ها برای یک ملت کافی است تا مایه بالندگی، سرافزار و افتخار باشد؛ بسیج باید عمق این شناخت و امید را وسعت بخشد و خدمت صادقانه و مخلصانه را برای روشن نگهداشتن این چراغ بیشتر و دلسوزانه تر کند.

فرمانده بزرگ جبهه مقاومت مدتی پیش در پیام روز بسیج دستور داده اند مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و با اخلاص و برنامه ریزی به پیش روند. پیامی که اصلاً معطوف به یک روز نبود. پیش نیاز عمل به این میدان شناخت دشمنی و کید آن است. اگر به ریشه قرآنی و معنی لغوی کید به صورت اجمالی مراجعه کنیم به مکر، فریب، اغواگری و حیله دشمن برمی گردد؛ این یعنی بزرگ ترین حربه امروز شیطان برای مقابله با انقلاب اسلامی فریب و اغوا گری است؛ چه این شیطان ابلیس باشد و چه استکبار جهانی و یا شیطان بزرگ. امروز بزرگترین اصرار دشمن مقابل جهبه خودی، بر این است که این راه، حرکت و نظام را به سمتی ببرد که هیچ کارآمدی ای نداشته باشد که این در این باور خود غرق خواهد شد. اگر پمپاژ خبری و رسانه ای و تحریک عوامل داخلی و خط سیر حرکت نفوذی ها را رصد کنیم به جدّ به این نتیجه خواهیم رسید که ناکارآمدی نظام و القای یأس و ناامیدی به بدنه اجتماعی نظام و عموم ملّت بزرگ ایران و دوست داران انقلاب اسلامی در کل جهان سر لوحه همه تلاش های آن هاست.

القای این امر باعث خودباختگی و بریدگی افراد می شود و عقبه انقلاب را خدای نکرده از حامیان و دلدادگان خود تهی کرده و علی(ع) را در صفین خلع سلاح، حسن(ع) را در مدائن بدون لشکر و حسین(ع) را در عاشورا بی یاور می کند.

اما یکی از مباحث هایی که بسیج باید به صورت عملی و جهادی وارد آن شود و عمیقاً برای آن چاره اندیشد، حوزه اقتصاد و معیشت جامعه است که هم به ورود مستقیم پیشرفت امکانات اقتصادی و تبدیل هر بسیجی به یک تولید کننده و خلق کننده ثروت و هم با کمک به تغیر رویکرد اقتصادی و فرهنگی در تصمیم گیران و تصمیم سازان کلان کشور با انتخاب و استقرار دولت جوان انقلابی می توان گردنه اقتصادی موجود را به گذر گاه امن آسایش و رفاه ملت عزیز ایران تبدیل کند.

*مجید توانپور

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امام صادق (ع) پایه‌گذار حوزه علمیه بودند و شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کردند.

وی افزود: امروز به برکت علما و بزرگان و دانشمندان مکتب تشیع شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی در جهان هستیم بنابراین نباید این عظمت را نادیده گرفت.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: اگر امروز دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم فلسطین و غزه و در محکومیت رژیم جنایتکار اسرائیل و حاکمان جنایتکار برخاستند به برکت بیداری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها و پیام‌ها بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرامتی افزود: خوشبختانه تظاهرات در غرب بر علیه استکبار جهانی به مرز بحران رسیده و نظام لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه با مطالعه قرآن و شناخت درست اسلام هرگز تحت تأثیر رسانه‌های غرب قرار نخواهند گرفت، اضافه کرد: دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی حاکم شدن ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 750334

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه