Web Analytics Made Easy - Statcounter

به روزترین اخبار بورس و فرابورس را از اینجا دنبال کنید

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ بورس امروز در مجموع حدود ۲۴هزار و ۳۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وتجارت»، «خودرو»، «خساپا»، «شستا» و «وبصادر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سهام بانک تجارت دست به دست شد، شرکت ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش هزار و ۲۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که چهار هزار و ۳۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات سه هزار و ۷۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۸.۵درصد از کل سهام لیزینگ‌ خودرو غدیر(ولغدر) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۱.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۵۱سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین همراهی شستا با شاخص/ سهامداران شستا غافلگیر شدند نمای پایانی بورس امروز/ بانکی‌ها با لباسی سرخ به استقبال فردا رفتند ارزش سهام عدالت من (۱۶ آذرماه) بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ با منفی شدن شاخص کل، حقیقی‌ها گریختند بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ حقیقی‌ها بانکی می‌فروشند و پالایشی می‌خرند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وتجارت خودرو خساپا شستا وبصادر بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا سهام عدالت ارزش معاملات بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس