Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جا دارد به تیم حریف بابت یک امتیازی که گرفت، تبریک بگویم.

محمود فکری پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جا دارد به تیم حریف بابت یک امتیازی که گرفت، تبریک بگویم. به تیم داوری هم که خیلی خوب قضاوت کرد، تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان روند بازی‌های قبلی، مجدداً ادامه پیدا کردند. متأسفانه بازی امروز را با سوت‌هایی که زدند و تصمیماتی که گرفتند، به هم زدند.

وی افزود: قبل از بازی اعتراضی به داوری داشتم و خواهش کردم دقت داشته باشند، اما متأسفانه بعد از گل ما همه چیز برگشت. متأسفانه یک جورایی همه شمشیر را از رو بسته‌اند. شب بازی می‌گویند یک بازیکن‌تان محروم است، روز بازی هم یک بازیکن دیگر. خیلی‌ها کارهایی می‌کنند و با آن کاری ندارند، اما تمام تمرکز ما و بازیکنان را به‌هم می‌زنند. مشخص است که کارهایی که انجام می‌دهند، مشخص است از کجا آب می‌خورد و نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد و شکل بگیرد. به هدف‌شان هم می‌رسند و هر کاری می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم آماده شویم تا با خیلی چیزها بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه تیمش به راحتی دو امتیاز خانگی را از دست داد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که امروز افتاد، می‌توانستیم با گرفتن سه امتیاز با تیم صدرنشین هم‌امتیاز شویم. سه امتیاز بازی امروز خیلی مهم بود و به گل هم رسیدیم. از سد حریف گذشتیم، اما از سد اشتباهات داوری نگذشتیم. گلی که نفتی‌ها زدند، پرسیدم و گفتند آفساید درست بوده است. در محوطه جریمه نفت پنالتی شد، اما نگرفتند. در صحنه‌هایی کمک داور به سود ما پرچم می‌زد، اما داور وسط آن را عوض می‌کرد و به ضررمان تصمیم می‌گرفت. هیچ هماهنگی بین داوران نبود و متزلزل نشان می‌دادند.

فکری ادامه داد: داور وسط با ما لجبازی می‌کرد و خیلی راحت به بازیکنان و نیمکت استقلال کارت نشان می‌داد. در بحث فنی باید بگویم، چه در گلی که آفساید بود و چه در گلی که خوردیم، بازیکن حریف را گم کردیم و فرصت به آنها دادیم تا به گل برسند. با امتیازاتی که داریم، به صدر جدول نزدیک هستیم و فاصله آنچنانی نداریم. باید ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم تا به امید خدا در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم. برای ضعف داوری نمی‌توانیم کاری کنیم. وقتی صحبتی انجام می‌دهیم، کمیته داوران و داوران قرار نیست، لجبازی کنند. داوران به نوعی خدای زمین هستند و نباید دنبال لجبازی باشند.

 یک سوت اشتباه تیم را بالا و پایین می‌کند

وی تصریح کرد: یک سوت اشتباه تیم را بالا و پایین می‌کند. وقتی حرف می‌زنیم، نباید باعث ناراحتی داوران. داور نباید در زمین لجبازی کند. داوری که لجبازی کند فاکتور داوری را ندارد. چهار هفته حرف نزدیم عین آب خوردن علیه ما سوت زدند. در بازی با فولاد آن پنالتی را نگرفتند و یک پنالتی را برای آنها گرفتند. در برنامه تلویزیونی چهار کارشناس می‌آورند، یکی می‌گوید صحنه مشکوک است و دیگری چیز دیگری می‌گوید. انگار ما از فوتبال چیزی نمی‌فهمیم و کارشناسان داوری می‌فهمند. خیلی راحت امتیازات را از ما گرفتند. برای یک تیم قشنگ سوت می‌زنند و اشتباهات‌شان به سود آنهاست، اما اشتباهات به ضرر ماست. متأسفانه باید با این اشتباهات جلو برویم./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

اعتراض باشگاه استقلال به داوری دیدار با صنعت‌نفت‌

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است