Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،اکثر تصاویر گرفته شده در گوگل مپس استریت ویو با دوربین‌های اختصاصی گوگل گرفته شده‌اند؛ گوگل پیش از این هم گوگل به کاربران اجازه به اشتراک گذاری عکس‌ در استریت ویو را میداد اما بدین منظور دوربین آنها باید از فیلمبرداری ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کرد. حالا اما همه موبایل‌های سازگار با ARCore که شامل اغلب گوشی‌ها می‌شود، این امکان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل در وبلاگ اختصاسی گوگل مپس در مورد بروزرسانی اپلیکیشن استریت ویو در سیستم عامل اندرورید و ویژگی ضبط تصاویر به صورت رسمی اطلاع رسانی کرده است. کاربران برای اضافه کردن تصاویر به اپلیکیشن باید از خود برنامه استفاده کنند تا بتوانند از فناوری مبتنی بر واقعیت افزوده ARCore در اشتراک گذاری تصاویر نمای خیابان بهره ببرند.

 

 

 

برای اضافه کردن تصاویر مربوط به نمای خیابان، کاربران ابتدا باید نسخه بروزرسانی شده استریت ویو را دانلود کنند. تصاویر نمای خیابان باید از طریق اپ استریت ویو ضبط شوند. پس از شروع ضبط، کاربران به راحتی می‌توانند در حین قدم زدن در خیابان، تصاویری از نمای آن منطقه را به برنامه اضافه کنند.

در واقع اپلیکیشن به صورت منظم عکس‌هایی از مسیر حرکت کاربر ضبط می‌کند. امکان مشاهده تصاویر گرفته شده سایر کاربران هم وجود دارد.

 

 

 

گوگل به حفظ حریم خصوصی در بروزرسانی جدید مانند نسخه‌های قبلی توجه نشان داده و قسمت‌هایی از تصاویر که حاوی اطلاعاتی مانند چهره افراد، شماره پلاک خودرو و دیگر داده‌های شخصی است را سانسور می‌کند. گوگل علاوه بر بروزرسانی استریت ویو،‌ اپلیکیشن محبوب گوگل مپس را نیز آپدیت کرده است.

در حال حاضر، امکان اضافه کردن نمای خیابان تنها در دسترس کاربران برخی مناطق از جمله آستین، نیویورک، تورنتو، کاستاریکا، اندونزی و نیجریه قرار دارد؛ اما به زودی سایر کاربران نیز می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوگل استریت ویو گوگل استریت ویو نمای خیابان استریت ویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است