Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله کناری با حضور غلامرضا رفیعی بخشدار فین در نشست هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی گفت: با شروع فصل بارندگی دهیاران باید هشدارهای لازم را به ساکنین در محدوده رودخانه ها بدهند تا هنگام بارندگی با مشکل مواجه نشوند.

وی گفت: هرگونه ساخت و ساز در سطح روستاها بدون اخذ مجوز و پروانه فعالیت از دهیاری ها ممنوع است و دهیاران نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول بیان داشت: برگزاری هرگونه مراسمی که باعث ایجاد تجمع شود ممنوع و دهیاران در صورت مشاهده به بخشداران اطلاع تا بخشداران از طریق حوزه انتظامی از برگزاری آن مراسم جلوگیری نمایند و بانیان آن مراسم را به دستگاه قضا معرفی کنند.

کناری عنوان کرد: شرایط استفاده روستائیان گرامی از طرح های بیمه تکمیلی آتیه خانواده روستائیان فراهم شده و دهیاران بعنوان نمایندگان این بیمه اهالی روستا را برای پوشش بیمه ای این طرح بهرمند سازند تا مردم روستاها برای درمان خود نگران پرداخت هزینه نباشند و کلیه هزینه های درمان آنها در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

نماینده عالی دولت در ادامه افزود: دهیاران در زمینه بیمه منازل و حوادث نیز ورود کنند و از طریق یکی از شرکت های بیمه منازل روستاها را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: کشاورزان برای خدمت گرفتن از حوزه آب منطقه ای دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند لذا این فرایند از طریق سامانه ساماب با ارسال کد ملی و شماره ۶ رقمی پروانه به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۱۱ و رمز پسورد انجام خواهد شد.

کد خبر 5090363

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بندرعباس ساخت و سازهای غیرمجاز ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا بوشهر بارش برف شهرستان کرج محسن فخری زاده روز دانشجو گرگان شهرکرد سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت وزیران در جلسه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به پیشنهاد شماره ۱۷۸۴۵۵ مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ وزارت کشور، کارگرانی که در ساخت مساجد و حسینیه‌ها، امکان فرهنگی، سینماها و… فعالیت دارند از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

گفتنی است کارگران فعال در ساخت و ساز فضاهای تجاری مشمول این معافیت نمی‌شوند.

جزئیات بیشتر را از اینجا بخوانید.

کد خبر 6087346

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود