Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:27:08 GMT

تیم منتخب هفته پنجم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۳۸۶۱

تیم منتخب هفته پنجم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

هفته پنجم رقابت های لیگ بیستم موقتا به پایان رسید و حالا نوبت به معرفی تیم منتخب هفته رسیده است، البته باید به این نکته توجه کنیم بازی پرسپولیس - نساجی به دلیل حضور نماینده ایران در فینال آسیا به تعویق افتاده است و تاریخ دقیق برگزاری این بازی مشخص نیست

هفت بازی هفته پنجم لیگ بیستم برگزار شد.

به گزارش طرفداری، در هفته پنجم  رقابت های لیگ بیستم، شهر خودرو روزی که در اردوی کرونا زده ذوب آهن تنها 5 بازیکن اصلی حضور داشت پیروز شد، نفت مسجدسلیمان 3-1 سپاهان را شکست داد، فولاد هم مقابل تراکتور مساوی کرد، گل گهر مقابل پیکان اولین شکستش را تجربه کرد، استقلال هم در ورزشگاه آزادی مقابل نفت آبادان متوقف شد، سایپا و مس رفسنجان با هم مساوی کردند، آلومینیوم هم اولین پیروزی اش را مقابل ماشین سازی تجربه کرد و بازی پرسپولیس - نساجی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاعدتا باید برای انتخاب بازیکنان هفته منتظر بازی نساجی و پرسپولیس می ماندیم اما از آن جایی که هنوز تاریخی برای این بازی در نظر گرفته نشده و احتمالا تا پایان نیم فصل اول برگزار نخواهد شد، سراغ انتخاب مردان منتخب هفته می رویم.

بازی ها به پایان رسید و حالا به معرفی برترین بازیکنان هفته پنجم می پردازیم:

سیستم: 2-4-4

دروازه بان: محمدرضا اخباری (تراکتور) مدافعان: صالح حردانی (فولاد) محمد طیبی (صنعت نفت) میثم تهی دست (نفت مسجدسلیمان) و احمد موسوی (استقلال) هافبک ها: امین قاسمی نژاد (شهر خودرو) مرتضی پورامینی (پیکان) سجاد جعفری (نفت مسجدسلیمان) سعید باقر پسند (آلومینیوم) مهاجمان: گادوین منشا (گل گهر) حامد پاکدل (آلومینیوم) سرمربی: مجتبی حسینی (نفت مسجدسلیمان) بازیکن هفته: حامد پاکدل (آلومینیوم)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته:

محمدرضا اخباری (GK)

محمدرضا اخباری با خروج هایش در بازی مقابل فولاد روز خوبی را داشت و وارد تیم هفته شد. بین دروازه بان هایی که کلین شیت کردند، کار اخباری با ارزش تر بود. سنگربانان سایپا و مس رفسنجان روز آرامی داشتند و میلاد فراهانی هم مقابل ذخیره های ذوب آهن کلین شیت کرد. البته رشید مظاهری در استقلال، حامد فلاح زاده در نفت آبادان و دریس در پیکان هم با مهار موقعیت های خطرناک، لایق انتخاب در تیم هفته بودند.

احمد موسوی (RB)

در روز غیبت وریا غفوری، موسوی به خوبی جای کاپیتان اول استقلالی ها را پر کرد و با زدن یک گل و چند عملکرد خوبی دفاعی مانع رقم خوردن نتیجه ای بد برای استقلالی ها شد.

میثم تهی دست (CB)

ثبت 11 عملکرد دفاعی و بازی کم اشتباه میثم، او را به تیم منتخب هفته رساند. نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان در فاز دفاعی هم مثل فاز تهاجمی موفق بود.

محمد طیبی  (CB)

تک گل محمد طیبی صنعت نفت را از باخت در ورزشگاه آزادی نجات داد تا مدافع نفت با همین گل از امید منصوری مدافع موفق شهر خودرو سبقت بگیرد و وارد تیم هفته شود.

صالح حردانی (LB) 

صالح حردانی در روزی که فولاد در تبریز مقابل تراکتور 0-0 کرد با ثبت 7 عملکرد دفاعی روز آرامی را برای جناح چپ تیم خوزستانی رقم زد. محمد نادری هم می توانست در این منطقه وارد تیم هفته شود.

سعید باقرپسند ( RM/RW)

باقرپسند با دوگلی که زد تاثیر به سزایی را در اولین پیروزی آلومینیوم در تاریخ لیگ برتر داشت.

مرتضی پورامینی (CM)

پیروزی پیکان در مقابل گل گهر آن قدر ارزشمند بود که زننده گل اول پیکانی ها وارد تیم هفته شود. پورامینی می توانست در خط حمله هم قرار بگیرد اما به خاطر ترافیک، وارد خط هافبک شد.

سجاد جعفری (CM)

در روزی که مسجدسلیمانی ها 3-1 سپاهان محرم نویدکیا را شکست دادند تا اولین پیروزی شان به دست بیاید یک گل و یک پاس کلیدی را ثبت کرد.

امین قاسمی نژاد ( LM/LW)

شهر خودرو دو پیروزی در رقابت های لیگ بیستم به دست آورده است و هر دو پیروزی وابسته به حضور امین قاسمی نژاد در ترکیب این تیم بوده است. قاسمی نژاد دو بازی را برای شهر خودرو انجام داده و در هر دو بازی بریس کرده است.

حامد پاکدل (ST)

اولین پیروزی آلومینیوم در لیگ برتر مصادف شد با تاثیر گذاری حامد پاکدل و بریس این بازیکن، دو گل حامد مقابل ماشین سازی او را به تیم هفته رساند.

گادوین منشا (ST)

گادوین منشا در بازی مقابل پیکان دوگل به ثمر رساند اما یکی از گل هایش مردود اعلام شد و به رغم باخت تیمش تلاش زیادی را برای به تساوی کشاندن کار داشت. او با همین گل به تیم منتخب راه یافت و در صدر جدول گلزنان هم تنها شد. البته طالب ریکانی هم می توانست در صورت تایید گلی که به استقلال زد، هم در صدر جدول گلزنان شریک منشا شود و هم مدعی قرار گرفتن در تیم منتخب هفته باشد.

مجتبی حسینی (COACH)

شاگردان مجتبی حسینی با پیروزی 3-1 مقابل نفت مسجد سلیمان کار بزرگی را انجام داند و دومین شکست شاگردان محرم را در این فصل رقم زدند. مهدی رحمتی، رسول خطیبی، مهدی تارتار هم می توانستند لقب مربی برتر هفته را به خود اختصاص بدهند اما پیروزی قاطع نفتچی ها مقابل سپاهان، مجتبی حسینی را در موقعیت ممتازتری قرار داد.

آمار هفته سوم رقابت های لیگ بیستم:

تعداد گل های زده شده در 7 بازی: 16 گل  ( 7 گل بیشتر از هفته سوم و چهارم، 2 گل بیشتر از هفته دوم، 16 گل کمتر از هفته اول!) تعداد مساوی: 2 پرگل ترین بازی هفته: آلومینیوم 4-1 ماشین سازی کم گل ترین بازی: سایپا 0-0 مس رفسنجان / تراکتور 0-0 فولاد

در حال حاضر گل گهر همچنان با 10 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ بیستم است.

 

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم منتخب هفته چهارم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

ترکیب منتخب هفته سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

ترکیب منتخب هفته اول لیگ بیستم از نگاه طرفداری

ترکیب منتخب هفته دوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیگر خبرها

  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم