Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، پیش از این یوسف الهی شکیب، مدیرعاملی این گروه را برعهده داشت و منصور پورزرین، رییس هیأت مدیره این شرکت بود اما با تغییرات صورت گرفته این دو نفر از ترکیب مدیریتی گروه بهمن خارج شدند و محمد ضرابیان به ترکیب هیأت مدیره این شرکت بازگشت.

بیوک علیمرادلو و جمشید ایمانی از زمان خصوصی سازی بهمن با مالکین این شرکت همکاری داشته اما پس از استعفای ایمانی از عضویت در هیأت مدیره ایران خودرو، به نظر می رسید که این رابطه به پررنگی گذشته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیوک علیمرادلو نیز که پیش از این مشاور خودرویی نعمت زاده بود، برای مدتی به دلیل همکاری با رنو از این گروه جدا شد.

از جمشید ایمانی به عنوان یکی از معماران مالی صنعت خودرو یاد می شود.

پربیننده ترین قیمت محصولات ایران‌خودرو امروز ۹۹/۹/۱۶ سورپرایز خودروسازان برای سال ۲۰۲۱ جدیدترین قیمت پراید در بازار +جدول قیمت انواع سمند در تهران +جدول آغاز فروش فوق العاده ۸محصول سایپا از دوشنبه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو قیمت خودرو فروش خودرو تولید خودرو هیات مدیره گروه بهمن سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم


علیرضا عسکری مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید چاوردی گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر، محوطه باستانی نقش رستم دچار آب گرفتگی شد و در پی آن فرونشست‌های متعددی در منطقه رخ داده است.
او افزود: هم اکنون تیم پایش، حفاظت و مرمت همراه با گروه باستان شناسی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در این محوطه باستانی مستقر هستند و پس از تهیه گزارش علمی، برنامه ساماندهی محوطه نقش رستم آغاز خواهد شد.
عسکری با بیان اینکه بخشی از فرونشست‌های رخ داده در این محوطه باستانی مربوط به فرونشست عمومی دشت مرودشت است افزود: بخش دیگری از مشکلات مجموعه هم به آوار گسترده بارو‌های خشتی نقش رستم برمی گردد که طی این بارندگی‌ها بخش بارو‌ها و آوار‌های رسوب شده باستانی دچار رانش شد.
او گفت: پایگاه میراث جهانی تخت جمشید بلافاصله پس از اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث فرهنگی برنامه ساماندهی، حفاظت و مرمت نقش رستم را آغاز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم