Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیات‌منش در جلسه ستاد بازآفرینی شهری زنجان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری برگزار شد، از جابه‌جایی سه سکونت‌گاه غیررسمی در شهر زنجان خبر داد و گفت: به علت وجود مشکلاتی در این مناطق، موضوع جابه‌جایی آن‌ها را الزامی می‌کند.

وی اظهار کرد: این مناطق از جمله کوی فاطمیه و کوی فلسطین با مشکل بالاآمادگی فاضلاب، قرارگیری در جوار ریل راه‌آهن و نبود خدمات روبنایی برای سکونت مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: یکی دیگر از مزایای اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن کاهش تراکم جمعیت در مناطقی چون اسلام‌آباد و نجف‌آباد است.

بیات منش تاکید کرد: یکی از اقدامات اساسی در مناطق بافت فرسوده توانمندسازی و توسعه خدمات روبنایی است.

وی افزود: در استان زنجان از محل بازآفرینی شهری تعداد ۲۵ پروژه برای اجرای تعریف شده و عملکرد استان در اجرای این پروژه‌ها قابل قبول بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز داشت: تا به امروز نیمی از پروژه‌های مربوط به بازآفرینی شهری استان زنجان از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده است.

بیات منش گفت: مابقی پروژه‌های مربوط به بازآفرینی شهری را در استان زنجان به اتمام برسانیم، نیاز به تزریق اعتباری بالغ بر ۱۲ تا ۱۵ میلیارد تومان داریم.

وی ابراز داشت: یکی از راهکارهای اساسی برای ایجاد محرک توسعه در یافت‌های ناکارآمد شهری، اهتمام به اجرای طرح‌هایی چون اقدام ملی تولید مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز داشت: یکی دیگر از اقداماتی که امروز بیش از گذشته باید بر روی آن متمرکز شویم، موضوع ایجاد محرک توسعه در مناطق جنوبی شهر زنجان است.

بیات منش گفت: در این مناطق هیچ نوع ساخت و سازی انجام نشده و همین امر باعث خالی شدن این مناطق از سکنه می‌شود.

کد خبر 5090384

منبع: مهر

کلیدواژه: بافت فرسوده راه و شهرسازی زنجان ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا بوشهر بارش برف شهرستان کرج روز دانشجو محسن فخری زاده گرگان شهرکرد سیلاب بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان بیات منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان