Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@22:27:46 GMT

مسابقه بین المللی نقاشی به صورت مجازی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۴۸۶۴

دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران مسابقه نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹" به صورت مجازی برگزار می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با توجه به اینکه کووید-۱۹ یک بیماری با شیوع سریع می‌باشد، دفترمنطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در نظر دارد، مسابقه نقاشی را با هدف ارتقای آگاهی مردم از این بیماری نوظهور و تولید آثار هنری برای به تصویر کشاندن ایفای نقش هر یک از افراد جامعه در محافظت از خود، خانواده و دوستان در برابر ابتلا به کروناویروس و همچنین انجام اقدامات لازم در صورت ابتلا به این بیماری، برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانش آموزان در رده‌های سنی: ۸ و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶ تا ۱۸ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثار نقاشی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ دیماه سال جاری (۳۰ دسامبر ۲۰۲۰) به آدرس ایمیل: whoartcovid@gmail.com ارسال کنند.

این مسابقه، در رده‌های سنی: ۸ و ۹ سال، ۱۰ و ۱۱ سال، ۱۲ و ۱۳ سال، ۱۴ و ۱۵ سال، ۱۶ الی ۱۸ سال برگزار و برندگان توسط هیأت داوران دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در شهر قاهره کشور مصر انتخاب و جوایزی به ترتیب به مبالغ ۲۰۰- ۱۷۵- ۱۵۰- ۱۲۵- ۱۰۰ دلار آمریکا به همراه لوح یادبود دریافت خواهند نمود.

اطلاع رسانی جهت شرکت دانش آموزان در مسابقه نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-۱۹" به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و اداره کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.

راهنمای شرکت دانش آموزان در این مسابقه و فرم ثبت نام مربوطه در فایل زیر قابل مشاهده است.   راهنمای شرکت دانش آموزان برچسب ها: کرونا ، نقاشی ، کووید 19 ، بهداشت جهانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا نقاشی کووید 19 بهداشت جهانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم