Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@07:42:53 GMT

تعلیق لوکاشنکو از المپیک

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۴۹۴۸

ساعت 24 - کمیته بین‌المللی المپیک رئیس جمهوری بلاروس را از فعالیت‌های المپیک تعلیق کردبه گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس را از حضور در تمام فعالیت‌های المپیک از جمله بازی‌های توکیو محروم کرد.

وی به مدت ۲۳ سال ریاست کمیته المپیک بلاروس را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان آشفتگی این کشور، کمیته بین‌المللی المپیک شکایات ورزشکاران را در خصوص ایجاد رعب و وحشت، بررسی کرده است.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک بعد از جلسه امروز اعلام کرد رئیس فعلی کمیته المپیک بلاروس از ورزشکاران این کشور برابر تبعیض سیاسی محافظت نکرده است.

باخ گفت که ویکتور لوکاشنکو پسر رئیس جمهور و معاون اول رئیس کمیته المپیک بلاروس نیز به طور موقت معلق است.کمیته بین‌المللی المپیک همچنین از نظر مالی به ورزشکاران بلاروس برای آماده‌سازی جهت حضور در المپیک کمک خواهد کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند