Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت معتبر ترانسفر مارکت آخرین رده بندی گران‌ترین بازیکنان فوتبال جهان را منتشر کرده است.

به گزارش شریان نیوز،سایت معتبر ترانسفر مارکت آخرین رده بندی گران‌ترین بازیکنان فوتبال جهان را منتشر کرده است که در این لیست تیم فوتبال لیورپول با حضور ۳ بازیکن، بیشترین سهم را دارد و تیم‌های منچستر سیتی، دورتموند و پاری سن ژرمن هر کدام ۲ نماینده و تاتنهام نیز یک نماینده در این لیست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نکته جالب این لیست غیبت بازیکنانی از تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال، از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و بایرن مونیخ است.

همچنین در این لیست نامی از دو ستاره با سابقه دنیای فوتبال (مسی و رونالدو) برده نشده است.

به این لیست ۱۰ نفره به همراه ارزش این بازیکنان اشاره خواهیم کرد.

۱. کیلیان ام باپه، پاری سن ژرمن (۱۸۰ میلیون یورو) ۲. رحیم استرلینگ، منچسترسیتی (۱۲۸ میلیون یورو) ۳. نیمار، پاری سن ژرمن، (۱۲۸ میلیون یورو) ۴. هری کین، تاتنهام (۱۲۰ میلیون یورو) ۵. محمد صلاح، لیورپول (۱۲۰ میلیون یورو) ۶. سادیو مانه، لیورپول، (۱۲۰ میلیون یورو) ۷. کیوین دی بروین. منچستر سیتی (۱۲۰ میلیون یورو) ۸. الکساندر آرنولد، لیورپول (۱۱۰ میلیون یورو) ۹. هالند، دورتموند (۱۰۰ میلیون یورو) ۱۰. جیدون سانچو، دورتموند (۱۰۰ مییون یورو)

منبع: شریان

کلیدواژه: ۱۲۰ میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها