Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست امروز این کمیته که با حضور دستگاه‌های ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا، طرحی دو هفته‌ای نیست؛ گفت: همان طور که از نام طرح پیداست، این طرح حالت هوشمند دارد و اجرای آن تا زمان رفع کامل بیماری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری با تشریح اینکه با اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه‌ها و البته همکاری خوب مردم، مدیریت خوبی در مهار بیماری کرونا در کشور صورت گرفته است؛ گفت: باید این مدیریت هوشمند و هماهنگ در کشور، تا ریشه کن شدن کامل بیماری ادامه یابد.

وی در این خصوص گفت: وضعیت استان تهران به لحاظ این بیماری شکننده است و با اینکه تهران در شرایط نارنجی قرار دارد، اما به لحاظ تعداد بستری در کشور سهم بالایی دارد.

وی افزود: در نشست امروز کمیته، طرح هوشمند سازی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور مورد بررسی قرارگرفت و مقرر شد موضوع هوشمند سازی جاده‌های کشور به ستاد ملی جهت تصمیم گیری ارائه شود.

ذوالفقاری در این خصوص گفت: تلاش داریم با طرح این پیشنهاد به ستاد ملی کرونا و اخذ اعتبارات لازم بتوانیم، نظارت هوشمند را در کشور تقویت کنیم.

وی افزود: نصب اپلیکیشن بر روی گوشی‌های همراه جهت غربالگری افراد مبتلا به کرونا از دیگر دستورکار‌های مهم جلسه امروز بود و در این خصوص پیشنهاد شد که در پاساژ‌ها و مترو‌ها افراد از نیروی انتظامی یا بسیج، ورودی افراد را کنترل و در صورت تشخیص بیماری کرونا، از ورودشان جلوگیری شود.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: موضوع شناور سازی ساعات اداری دستور کار دیگر جلسه بود که در این خصوص هم پیشنهاد شد به جای شناور شدن دوباره ساعات حضور کارکنان، همان طرح یک سوم، یک دوم کارکنان در شهر‌های قرمز و نارنجی به دقت انجام شود تا زنجیره انتقال بیماری در ادارات مدیریت شود.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی مدیریت کرونا دراین راستا گفت: بخش حراست وزارتخانه‌ها و ادارات باید جنبه نظارتی شان را در ورود کارکنان با همان قانون شهر‌های قرمز و نارنجی فعال کنند.

ذوالفقاری در پایان خاطر نشان کرد: بیماری کرونا در کشور به لطف مردم عزیز کشورمان و همت مسئولان در شرایط کنترل و مهار قرار گرفته و باید با جدیت نسبت به این بیماری عمل کنیم و این طور نباشد که با رهاسازی این بیماری، دوباره گرفتار پیامد‌های این بیماری شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ذوالفقاری معاون انتظامی وزیر کشور ویروس کرونا موج سوم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری شامگاه چهارشنبه در کارگروه پسماند استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی حوزه پسماند عادی و صنعتی و پدیده ریزگردها در استان، عنوان کرد: بکارگیری همیاران محیط زیست در ایام اربعین حسینی (ع) در حفاظت، پیشگیری و فرهنگ‌سازی محیط زیست ضروری است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک ضرورت و اقدام اساسی باید تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار شهرداران و دهیاران قرار گرفته و سند جامع مدیریت پسماند استان تهیه و مبنای اقدامات آتی قرار گیرد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد: در استان روزانه ۷۷۴ تن زباله عادی تولید شده و سالانه ۵۸۷۰ تن زباله صنعتی و ۷۳۰ تن زباله عفونی تولید می‌شود.

هژبری گفت: مکان‌یابی جایگاه پسماند ویژه که از سال ۸۶ شروع شده بود در پایان سال ۱۴۰۲ نهایی شد و ۲ نقطه در استان برای پسماندهای ویژه اختصاص یافته که بایستی زمینه حضور سرمایه‌گذار برای احداث و بهره‌برداری آن‌ها فراهم شود.

کد خبر 6094800

دیگر خبرها

  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • به چه نانی نان کامل می‌گویند؟/ تاثیر نان‌های کامل در لاغری
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید