Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@04:39:01 GMT

لزوم ایفای نقش آمران به معروف در مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۵۱۶۵

لزوم ایفای نقش آمران به معروف در مقابله با کرونا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام میثم تارم در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: جزیره قشم به لحاظ ملی و بین‌المللی منطقه‌ای حساس است.
 
وی افزود: از این رو حفظ ارزش‌های اسلامی، رعایت مسائل گردشگری، حقوق شهروندی و رعایت قانون در آن به دقت و تقید شرعی ویژه‌ای نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم اظهار داشت: رعایت حدود اسلامی و حقوق عامه وظیفه‌ای همگانی است و در انجام این دو فریضه الهی باید تمام جوانب در نظر گرفته شود.
 
حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: جزیره قشم در حقیقت ایرانی کوچک به شمار می‌رود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آن منشاء خیر و خدمت است.
 
لزوم ایفای نقش آمران به معروف در مقابله با کرونا
 
علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز در این نشست اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ازجمله مهمترین اقداماتی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی برای مهار شیوع کرونا می‌تواند انجام دهد.
 
وی افزود: همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی می‌تواند با کنترل بیماری، سخت‌گیری‌های ستاد کرونا را کاهش دهد.
 
سرهنگ سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز با تاکید بر لزوم تقویت نقش ستاد امر به معروف در حراست از ارزش‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در رعایت ارزش‌ها بویژه حجاب و عفاف باید همچنان در دستور کار باشد.
 
اجرای قانون امر به معروف «منکرات» را از جامعه برمی‌چیند
 
حجت‌الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان نیز اظهار داشت: «قشم» پیشانی استان هرمزگان و در کانون توجهات قرار دارد.
 
وی افزود: اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر و گفتمان‌سازی این فرضیه الهی می‌تواند به تربیت آمران به معروف، اصلاح جامعه و برچیده شدن منکرات بیانجامد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایسنا، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط "ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲" تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان