Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@04:58:18 GMT

تکذیب مبتلا شدن زندانیان اردبیل به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۵۲۲۷

تکذیب مبتلا شدن زندانیان اردبیل به کرونا

مدیرکل زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی استان اردبیل گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک ومبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های استان اردبیل مشاهده نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اخیرا خبر‌هایی در شبکه‌ها و کانال‌های معاند مطرح شده که ابتلا به ویروس کرونا در زندان‌های اردبیل شیوع یافته و تعدادی جان باخته‌اند، اما سید‌مجتبی سید‌حسینی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: تاکنون هیچ مورد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های استان اردبیل مشاهده نشده و هرگونه خبر مبتلا دراین زمینه کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خانواده‌های زندانیان اردبیل هیچی نگرانی نداشته باشند چرا که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در زندان‌های اردبیل انجام می‌شود و زندانیان در سلامت کامل به سر می‌برند.

مدیرکل زندان‌های و اقدامات تامینی وتربیتی استان افزود: ورود و خروج زندانیان هر روز پالایش می‌شود و کادر پزشکی و درمانی در زندان‌ها مستقر شده و هر روز در ورود و خروج زندانیان تست‌ها و موارد بهداشتی را انجام می‌دهند و ضدعفونی و گندزدایی زندان‌ها نیز هر روز انجام می‌شود.

حسینی بیان کرد: هشت مرکز زندان در استان به طور ویژه تجهیزشده و غربالگری کرونا به طور جدی از زندانیان و سربازان و کارکنان انجام می‌شود.

او از راه‌اندازی دو نقاهتگاه در زندان مرکزی اردبیل خبر داد و گفت: در صورت نیاز برای قرنطینه این مراکز آماده خدمات رسانی است و همچنین فاصله‌گذاری دربند‌ها نیر هر روز مبنای کار است.

همچنین ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این خصوص گفت: وضعیت بهداشتی زندان‌های استان در شرایط مطلوبی است و هیچگونه ابتلای به کرونا و یا مورد مشکوک به این بیماری در بندهای زندان‌‌ استان وجود ندارد.

او افزود:مراقبتهای بهداشتی لازم از طریق بهداری زندان و دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Bcv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا اردبیل استان اردبیل زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد

ایسنا/اردبیل مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: یکی‌ از بحث های مهمی‌ که در سال جاری انجام شد تاسیس دفتر و نمایندگی اداره کل صمت در شهرستان اصلاندوز برای اولین بار است.

مسعود ایرانی، ۱۷ اردیبهشت با بیان خبر فوق گفت: این موضوع با همراهی مقامات مسئول در شهرستان اصلاندوز انجام شد و فعالیت های رسمی این اداره کل در شهرستان مذکور به صورت یک دفتر مستقل تاسیس و کارهای آن شهرستان را راساً انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این ‌اتفاق مبارکی است که برای گرفتن مجوزهای لازم برای این نمایندگی و دفتر در شهرستان اصلاندوز اقداماتی در وزارت صمت در حال انجام بوده و مراحل آن طی می شود.

ایرانی بیان کرد: با توجه به تطویل مراحلی که مجوز صادر می شود ما فعلاً نمایندگی ایجاد کردیم تا جهت خدمت رسانی و انجام خدمات مربوط به اداره کل صنعت معدن تجارت تلاش مضاعفی انجام شود بدین ترتیب در دسترسی مردم آن خطه به خدمات این اداره کل تسهیل گری صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل