Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:10:29 GMT

ساخت درمانگاه دره شهر بزودی آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۵۳۲۷

ساخت درمانگاه دره شهر بزودی آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام، دکتر علیرضا رمضانی شامگاه دوشنبه در دیدار با فرماندار دره شهر اظهار داشت: زمین ساخت درمانگاه دره شهر فروردین سال۹۷ توسط وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی کلنگ زنی شد که به دلیل وجود برخی مشکلات، مدیریت درمان موفق به ساخت این مرکز درمانی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ساخت این پروژه سال آینده ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار درخواست شده  که از این میزان تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

دکتر رمضانی یادآور شد: این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع برای استفاده بیش از ۲۳ هزار بیمه شده تامین اجتماعی این شهرستان احداث می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت دره شهر تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند، احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان امری مهم و ضروری است.

دکتر رمضانی ادامه داد: هم اکنون دی کلینک میلاد و درمانگاه شماره ۲ در شهر ایلام و درمانگاه تامین اجتماعی دهلران در ۲ نوبت صبح و عصر به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات رسانی می کنند.

فرماندار شهرستان دره شهر نیز در این دیدار گفت: ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان دره شهر مطالبه به حق بیمه شدگان و مردم این منطقه است.

کیانوش محمدنژاد ضمن حمایت از این پروژه درمانی خواستار تسریع در روند این پروژه شد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ایلام درمانگاه دره شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ایلام درمانگاه دره شهر سازمان تامین اجتماعی ایلام درمانگاه دره شهر اخبار کنکور تامین اجتماعی دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟