Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از سوالاتی که درخصوص بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی توسط افراد مطرح می‌شود این است که این مبلغ جدا از یارانه معیشتی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود یا با یارانه معیشتی ادغام شده است؟

به همین منظور حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره، گفت: بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی که به ازای هریک از اعضای خانواده قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این بسته معیشتی در ۴ ماه به ازای هریک از اعضای خانواده، ۱۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار قرار است واریز می‌شود.

 

گفتنی است؛ مشمولان این بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی، یارانه معیشتی بگیرانی است که شغل ثابت و درآمد ثابت ندارند. کارگران ساختمانی، رانندگان و... هریک از افرادی که یارانه معیشتی را ماهانه دریافت می‌کنند و شغل و درآمد ثابت هم ندارند مشمول این تسهیلات هستند.

به گفته وزارت رفاه، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن‌ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می‌کند.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یارانه معیشتی وزارت رفاه بسته معیشتی یارانه معیشتی تسهیلات کرونایی بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی یارانه معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی