Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام نصراللهی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سفر سال گذشته دکتر نوبخت به کرستان، ۲ تفاهم نامه برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی روستایی و یک هزار واحد مسکونی شهری ویژه محرومان استان میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  کمیته امداد امام خمینی (ره) و استانداری کردستان به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولویت واگذاری این واحدهای مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است، افزود: اکنون یک هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی تکمیل و آماده بهره‌برداری است که روز گذشته ۴۶ واحد آن تحویل متقاضیان شد.

نصراللهی‌زاده با بیان اینکه احداث این واحدها ۲۱ آبان سال گذشته آغاز شد، اضافه کرد: اجرای این طرح، ۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در یک هزار و ۷۰۰ روستای استان را که فاقد سرپناه هستند، صاحبخانه می‌کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی در مناطق شهری بخاطر مشکل زمین اجرایی نشده است، یادآور شد: برای رفع این مشکل ستادی در سازمان مدیریت استان تشکیل شد و تا حدودی زمین برای احداث منازل مسکونی تهیه شده و بزودی عملیات ساخت این واحدها توسط کمیته امداد آغاز می شود.

نصراللهی‌زاده با بیان اینکه تمام (۲ هزار) واحد مسکونی روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی و قرارداد آنها نیز بسته شده است، گفت: برای ساخت این خانه‌های ۶۰ متری ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض توسط سازمان برنامه و بودجه و بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات کم بهره توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۷۹ واحد مسکونی مختص مددجویان بهزیستی است که ۴۶ واحد آن به متقاضیان واگذار شده است،  تاکید کرد:  بقیه واحدهای مسکونی روستایی با پیشرفت فیزیکی مختلف در دست اجراست ولی امید داریم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه برای احداث هر واحد شهری سال گذشته رقم ۱۰۲ میلیون تومان پیش بینی شده بود، یادآور شد: از این میزان ۵۱ میلیون تومان را سازمان مدیریت به عنوان کمک بلاعوض پرداخت می کند و ۵۱ میلیون تومان دیگر هم تسهیلات کم بهره بانکی است که به متقاضایان پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کردستان سازمان برنامه و بودجه کمیته امداد امام خمینی مسکن کارآمدی دولت پروندهٔ خبری افتتاح طرح‌های مسکن در کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کردستان سازمان برنامه و بودجه کمیته امداد امام خمینی مسکن کارآمدی دولت تسهیلات بانکی کردستان سازمان برنامه و بودجه کمیته امداد امام خمینی مسکن کارآمدی دولت اخبار کنکور هزار واحد مسکونی سازمان مدیریت میلیون تومان کمیته امداد ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال