Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:21:45 GMT

۵۲۷ هزار تن نهاده دامی در خراسان رضوی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۶۴۲۷

۵۲۷ هزار تن نهاده دامی در خراسان رضوی توزیع شد

مجید جعفری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهاده‌ها شامل ذرت، جو و کنجاله سویا است که از محل واردات تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: امسال تاکنون ۲۶۸ هزار و ۸۳۹ تن ذرت، ۱۱۸ هزار تن جو و ۱۴۰ هزار تن کنجاله سویا بین دامداران و طیورداران استان توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همچنین ۱۵ هزار تن نهاده دیگر شامل ۱۰ هزار تن جو و پنج هزار تن ذرت در حال توزیع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر توزیع انواع نهاده امسال ۶۳ هزار و ۵۰۰ تن سبوس نیز توزیع شده که از منابع داخلی تأمین گردیده است.

جعفری نیاز استان به نهاده‌های مختلف را در طول سال شامل ۸۴۷ هزار تن ذرت، ۸۳۵ هزار تن جو، ۳۴۱ هزار تن کنجاله سویا و ۲۵۷ هزار تن سبوس اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۶۰ درصد سهمیه نهاده استان بین دامداران و مرغداران توزیع شده است.

خراسان رضوی ۷.۱ میلیون رأس دام سبک شامل گوسفند و بز و ۳۲۰ هزار رأس دام سنگین مولد و غیر مولد دارد و سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تُن انواع محصولات در حوزه دام و طیور در این استان تولید می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مشهد دام و طيور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مشهد دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی مشهد دام و طيور اخبار کنکور هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد

حجت الاسلام مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، بیست و کل قرآن کریم ، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیت‌الله جوادی آملی: حفظ قرآن به اداره بهتر کشور منجر می‌شود پژمانفر، نماینده مجلس: بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط نیستند ۲۵۰۰ زندانی کرمانی حافظ قرآن هستند

دیگر خبرها

  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم