Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:13:12 GMT

قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری ‌نرخ واحدی دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۶۸۸۴

قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری ‌نرخ واحدی دارد

حسن شمسی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مصوب مرغ را ۲۰۴ هزار ریال به‌ ازای هر کیلوگرم اعلام کرده است.
وی افزود: ستاد تنظیم بازار کشور و معاون اقتصادی رییس‌جمهوری، زنجیره جوجه‌ریزی، تولید، عرضه و کشتار عمده مرغ را به سازمان جهاد کشاورزی و توزیع را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها سپرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمسی‌پور تصریح کرد: در همین راستا یک گروه کارشناسی با عضویت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دادگستری، استانداری و بازرسی، بر روند توزیع مرغ در بازار و جلوگیری از تخلف در این حوزه تشکیل و فعال شده است.
وی قیمت عرضه مرغ در چهارمحال و بختیاری را تاثیرپذیر از استان اصفهان دانست و یادآور شد: در روزهای گذشته قیمت مرغ در اصفهان تا ۳۵۰ هزار ریال و در این استان تا ۳۰۰ هزار ریال نوسان داشت.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مرغداران متعهد شده‌اند تا به‌ازای دریافت سویا و سایر نهاده‌های دامی، مرغ تولیدی خود را با قیمت مصوب رسمی عرضه کنند.
وی با اشاره به کمشدن خرید مرغ در بازار گفت:پیشتر روزانه ۸۰ تن مرغ کشتار می‌شد که اکنون در یک دوره ۳۰ تا ۴۰ روزه به زیر ۴۰ تن کاهش یافته است.
شمسی‌پور تاکید کرد: البته این میزان کشتار بدون احتساب مرغ مورد نیاز شهرستان‌های بروجن، لردگان و خانمیرزا است.
وی افزود: برای تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری در ۲ ماه گذشته ۳۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم توزیع شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۲۰ تن مرغ منجمد دیگر با همان قیمت در بازار استان در حال توزیع است.
شمسی‌پور یادآور شد: ۷۰ تن سهمیه جدید مرغ منجمد برای تنظیم بازار استان اختصاص یافته که به‌زودی توزیع می‌شود.
به گزارش ایرنا، ظرفیت تولید سالانه مرغ گوشتی در ۲۱۳واحد مرغداری فعال استان ۳۰ هزار تن است که تولید گوشت سفید در این منطقه بیشتر از سرانه مصرف کشور است.
چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر  است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ کارآمدی دولت شهرکرد چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ کارآمدی دولت اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری معدن و تجارت سازمان صنعت تنظیم بازار هزار ریال شمسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری