Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:40:57 GMT

رقابت های فشرده در بخش قرائت مسابقات سراسری قرآن

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۶۹۸۷

رقابت های فشرده در بخش قرائت مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در هتل ارم تهران در حال برگزاری است و رقابت‌ها تا پایان هفته ادامه دارد. در دومین شب از چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اجرای بیست شرکت‌کننده از استان خراسان رضوی به نمایش گذاشته شد.

در گذشته رقابت اصلی در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم بین نمایندگان تهران و خراسان رضوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد در این دوره نیز این رقابت به ویژه در بخش قرائت، فشرده‌تر از هر زمانی باشد. نگاهی به فهرست قاریان دو استان در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن این گمانه را پررنگ‌تر از هر زمانی خواهد کرد.

در دومین شب از برگزاری مسابقات سراسری قرآن، همچنین از معرفی قاری منتخب مردمی خبر داده شد. برای معرفی قاری برتر مردمی مخاطبان مسابقات می‌توانند نظر خود را تا ۲۵ آذرماه به شماره ۳۰۰۰۰۷۱۱ اعلام کنند. قاری برتر این بخش ۳۰ آذرماه معرفی خواهد شد.

نکته قابل توجه تا دومین شب مسابقات، آمادگی اندک اغلب شرکت‌کنندگان در مسابقات است. این عدم آمادگی در حدی بود که غلامرضا شاه‌میوه یکی از داوران مسابقات نیز ناگزیر به اشاره کردن به آن شد و بخشی از ناآماده بودن شرکت کنندگان را به تعطیلی جلسات قرآن در دوران کرونایی و نیز مبتلا شدن احتمالی قاریان به کرونا مرتبط دانست.

کد خبر 5090512

منبع: مهر

کلیدواژه: چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قاریان قرآن مسابقه قرآن قرآن قرآن رادیو قرآن فعالیت های قرآنی مسجد سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مداحان حرم امام حسین مسابقات قرآنی آیت الله مکارم شیرازی حجت الاسلام محمد قمی امام زمان حضرت مهدی عج علما و روحانیون مسابقات سراسری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی