Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صدقات مردم نوعدوست گلستانی از این پس با دستگاه‌های کارت‌خوان سیار کمیته امداد جمع آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عیسی بابایی اظهار کرد: همکاران جمع‌آوری صندوق صدقات خانگی در کمیته امداد استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از روش جدید الکترونیکی برای تسریع در جمع‌آوری صدقات خانگی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی افزود:در ایام شیوع ویروس کرونا ،روش های تخلیه صندوقهای صدقات متفاوت از گذشته با استفاده از پوزهای اندرویدی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همکاران امدادگر این نهاد برای دستگیری از نیازمندان و مددجویان جمع آوری می شود.

وی عنوان کرد:مردم نوعدوست استان گلستان در ۸ ماه سال جاری بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان صدقه برای کمک به محرومان ومستمندان پرداخت کرده اند که علیرغم شرایط اقتصادی کنونی در کشور ، شاهد رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ادامه داد: در سال جاری تاکنون مردم نیکوکار استان، مبلغ یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان صدقه خود را نیز به مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد پرداخت کرده اند تا برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان همان محله هزینه شود.

بابایی با اشاره به سرفصل های مصرفی صدقات جمع آوری شده برای مددجویان کمیته امداد گفت:صدقات در بخش‌های تأمین جهیزیه نوعروسان،درمان، تهیه اقلام ضروری،کمک هزینه تحصیلی وتعمیرات و ساخت مسکن مددجویان مصرف می شود.

 وی با قدردانی از کمک های خیرخواهانه ی هم استانی های گرامی، عنوان کرد:علاقه‌مندان به مشارکت در کارهای خداپسندانه می‌توانند با استفاده از روش های نوین و شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷*  کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان کمیته امداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است