Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتاش فریبا: ما هیچ حکمی دریافت نکردیم

بعد از گذشت چند هفته از رقابتهای لیگ برتر یکی از اعضای کمیته فنی تیم استقلال مدعی شده است آنها نه حکمی گرفته اند و نه در جلسه ای در این راستا برگزار کرده اند. بهتاش فریبا در این باره می گوید: « اصلاً عضو کمیته فنی نیستم. نه تنها من بلکه سایر افرادی هم که نام‌شان در رسانه‌ها به عنوان عضو کمیته فنی اعلام شد نه حکمی گرفتند، نه جلسه‌ای گذاشتند.»
 استقلال در 5 بازی ابتدایی از 15 امتیاز ممکن 8 امتیاز گرفته و 7 امتیاز از دست داده است؛ همین موجب انتقاد برخی از تماشاگران استقلال از عملکرد کادر فنی تیم شده است. با این حال بهتاش فریبا که از او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه یاد می شود بر این عقیده است استقلال با رفع ایرادات می تواند شرایط بهتری را در هفته های آتی تجربه کند. او در این باره می گوید: « هواداران قطعاً باید به فکری و دستیارانش زمان بدهند. اکنون اصلاً نباید درباره تغییر و تحول در کادر فنی صحبت شود و باید به فکری و همکارانش وقت داد زیرا این تیم بهتر می‌شود اما ایرادهای زیادی وجود دارد. مشکل بزرگ استقلال در حال حاضر مصدومیت بازیکنان این تیم است. به دلیل دیر شروع کردن تمرینات مدت زیادی این تیم مصدوم خواهد داد و این اتفاق برای تیمی که به جای 45 روز آماده‌سازی فقط 20 روز تمرینات آمادگی خود را انجام می‌دهد طبیعی است. مصدومیت‌ها هم بیشتر مربوط به کشیدگی‌ها است و با توجه به اینکه بازیکنان خوب بدنسازی نکرده‌اند نمی‌توان کار خاصی انجام داد.»

پور موسوی درخواست VAR داد

سیروس پورموسوی سر مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری بعداز بازی درباره درخواست جالبش برای دعوت از داور برای مشاهده تصاویر تلویزیونی در صحنه منجر به اعلام آفساید گل این تیم گفت: اگر این بازی ما مساوی نمی گرفتیم در حق تیم ما اجحاف می شد. شاید حرکت من حرفه ای نبود و عذرخواهی می کنم. اما از بازیکنانم بابت اینکه اخلاق را رعایت کردند و با آرامش بار دیگر بازی را ادامه دادند تشکر می کنم. آنچه که مسلم است ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی به فوتبال کشور اشتباهات داوری را کاهش خواهد داد و باشگاه ها و فدراسیون فوتبال باید در یک حرکت هماهنگ پای VAR را به فوتبال ایران باز کنند. چون این هم به سود داوران و هم به سود باشگاه ها است.

امیدواری پرسپولیس به بخشش آل کثیر

حدود چهار ماه تا پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی مانده و پرسپولیسی ها امیدوار بخشش او در دادگاه عالی ورزش هستند. جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در مورد آخرین وضعیت آل‌کثیر خاطرنشان کرد: هنوز امید داریم آل‌کثیر را در فینال داشته باشیم و تیم حقوقی همچنان پیگیر است. امیدواریم تا قبل از سفر این خبر خوب را به ما بدهند.
 او اضافه کرد: امروز تیم استراحت کرده است و فردا دیگر اعضا به صورت کامل تا روز یکشنبه به قرنطینه خواهند رفت. امیدواریم که همه حمایت کنند چرا که بحث ملی است و با قهرمانی پرسپولیس در آسیا فوتبال ما صاجب افتخار خواهد شد.

کمپ تیم های ملی در اختیار پرسپولیس

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس در گفتگوی دیشب خود با فوتبال برتر در مورد امکانات این باسمه برای فینال آسیا گفت: حدود ۲۰ روز پیش کارگروه فینال آسیا را تشکیل دادیم و تمام کمیته‌های باشگاه تمرکزشان را روی دیدار نهایی گذاشتند.  افشین پیروانی مدیر و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم در جلسه هیات مدیره حاضر شدند و خواسته‌هایی داشتند که به آنها جامه عمل پوشاندیم.
 سمیعی درباره تمرین پرسپولیس در کمپ تیم های ملی گفت: همچنین کارگروهی به دستور وزیر ورزش و جوانان و به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد که کمپ تیم‌های ملی در اختیار باشگاه قرار گرفت. ما روز یکشنبه ۲۳ آذر به قطر خواهیم رفت. وی در پایان عنوان کرد: هواداران همیشه از تیم و بازیکنان حمایت کردند و امیدوارم در این مدت تا فینال آنها حمایت مضاعف داشته باشند. امیدوارم در روز ۲۹ آذر با قهرمانی در آسیا اتفاق خوبی رقم بخورد.

ریگی شرایط بازی را ندارد

استقلال پس از تساوی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان،در هفته ششم لیگ برتر مهمان شهر خودرو مشهد است ولی در این دیدار هم مسعود ریگی رادر اختیار نخواهد داشت.این بازیکن که سابقه بازی در شهر خودرو را دارد،می گوید معلوم نیست در مشهد هم بتوانم بازی کنم. پست ریگی طوری استقلال که باید درگیر شود،تکل بزند و...اگر او مقابل شهر خودرو بازی کند،شاید بازیهای حساس بعدی را ازدست بدهد که مهمترین آن دربی تهران است و محمود فکری نمی خواهد چنین اتفاقی رخ دهد. استقلال در بازی با شهر خودرو علاوه بر ریگی،همچنان دیاباته و سیاوش یزدانی راهم ندارد ولی وضعیت فرشید اسماعیلی هنوز مشخص نیست و پزشکان استقلال امروز نطر نهایی خود را در این مورد اعلام می کنند.

نگرانی هواداران از وضعیت قایدی

در پایان بازی تیم استقلال مقابل صنعت نفت، مهدی قایدی که لنگان لنگان از ورزشگاه آزادی خارج شد باید از پای خود عکسبرداری کند تا وضعیتش به طور دقیق مشخص شوداما حتی اگر مشکل او یک کشیدگی ساده همسترینگ هم باشد حداقل در بازی با شهر خودرو مشهد غایب خواهد بود و محمود فکری باید در غیاب او و دیاباته خط حمله تیمش را ارنج کند. قایدی در 5هفته اول لیگ حتی یک گل هم نزده اما روی سه گل استقلال از جمله گل موسوی به صنعت نفت آبادان نقش داشته است. در غیاب این بازیکن فکری باید از سجاد آقایی در کنار ارسلان مطهری استفاده کند ویا در بازی خارج از خانه با شهر خودرو مشهد تیمش را با یک مهاجم به میدان بفرستد. استقلال بعد از شهر خودرو باید به مصاف ذوب آهن و پرسپولیس برود.

جواد نکونام: ما شایسته پیروزی بودیم

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با تراکتور در خصوص این دیدار گفت: روند بازی همانطور که پیش بینی می‌کردیم بود، بازی کاملا در اختیارمان بود و تیممان خیلی خوب فوتبال بازی کرد. توانستیم تیم خوب تراکتور را در مشتمان داشته باشیم و خوب بازی کنیم. حیف که این بازی گل نداشت، فکر کنم در کل بازی ۱۰ دقیقه آخر که بازی مستقیم بود، دردستمان نبود.
 وی افزود: تیممان خوب بازی کرد و به هدفمان در فوتبال بازی کردن رسیدیم ولی متاسفانه در تمام کردن توپ ها با دقت نبودیم. متاسفانه کمترین حقمان یک امتیاز بود که به آن رسیدیم. من در رختکن به بچه های تیم هم گفتم و واقعا ناراحت بودیم چون تیممان خوب بازی کرد. ناراحتیم که نتوانستیم بازی را ببریم چون شایستگی اش را داشتیم. تراکتور خوب و پرمهره است.
 نکونام درخصوص حواشی اطراف زمین اظهار داشت: ما تمرکزمان کاملا روی تیممان بود و بازی هم حاشیه ای نداشت، مشکلی پیش آمد و یک بی احترامی کمک آقای منصوریان کرد و بعد هم عذرخواهی کرد و همین. کل بازی از دقیقه یک تیم ما با تمرکز بازی کرد و به همین خاطر هم خوب بازی کردیم.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1083264 برچسب‌ها بسته خبری فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران شهر خودرو کمیته فنی صنعت نفت خوب بازی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است

امیرحسین اعظمی

لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله ۶هفته مانده به پایان این مسابقات، ۲تیم استقلال و پرسپولیس رقابتی نزدیک برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دارند. خداداد عزیزی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی تأکید می‌کند که هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که در این هفته‌های حساس گاف ندهد. عزیزی در گفت‌وگو با همشهری به سؤالات پاسخ می‌دهد.

رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چطور می‌بینید؟

تنها جذابیت لیگ ایران همین رقابت نزدیک ۲تیم پرسپولیس و استقلال است. من غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی‌بینم.

یعنی کیفیت فنی لیگ ایران خوب نیست؟

آقای گل فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم ۱۴گل. بازی‌های لیگ پرگل نیست و اگر هم تیمی برنده می‌شود با حداقل اختلاف است. خیلی از تیم‌ها زور بردن و حمله‌کردن را ندارند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب‌های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از ‌گاهی عرض‌اندام می‌کند ولی لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. تیم‌ها هم اکثرا دولتی هستند و در هزینه‌کردن مشکل دارند و فقط ۳، ۴تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم‌های خصوصی هم به‌نوعی دولتی هستند یا همان «خصولتی». الان می‌گویند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی این بخش‌ها هم دولتی هستند. آیا پتروشیمی خلیج‌فارس یا بانک‌ها دولتی نیستند؟ ما سال‌هاست که با این کارها AFC را فریب می‌دهیم ولی امیدوارم بالاخره فوتبال ایران شرایط مطلوبی پیدا کند.

شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتیجه هم می‌گیرند. پیش‌بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را خواهد داشت. در این ۶بازی هر تیمی لغزش داشته باشد، کارش سخت خواهد شد.

شانس هر دو تیم را برابر می‌دانید؟

استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و به‌نوعی دست بالا را دارد. همین یک امتیاز شانس آنها را کمی بیشتر می‌کند چون سرنوشت قهرمانی دست استقلال است ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و منتظر این است که استقلال امتیاز از دست بدهد.

برخی از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند، نظر شما چیست؟

هیچ جای دنیا نمی‌بینید که این صحبت‌ها مطرح شود ولی بعضی‌ها به تلویزیون می‌آیند و از اصطلاحات خارجی استفاده می‌کنند که واقعا خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه بگیرد حرفی باقی نمی‌ماند، استقلال هم نتیجه گرفته و این از هر چیزی مهم‌تر است.

از نظر شما شیوه بازی پرسپولیس بهتر است یا استقلال؟
پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. آنها بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، فوتبالی تهاجمی ‌به نمایش می‌گذارند.

چرا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند ولی نمی‌دانم چرا قهرمان نشدند.

کد خبر 847414 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف