Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:28:28 GMT

۳ کتاب صوتی برای بچه‌ها تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۹۳۰۹

۳ کتاب صوتی برای بچه‌ها تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، فاطمه تنهایی با اشاره به ضرورت تولید و تدوین کتاب‌های گویا برای افراد کم‌بینا و نابینا گفت: با تلاش همکاران برای اولین‌بار از سوی کانون استان تهران سه عنوان کتاب «حلزون من گم شده»، «مثل چشم‌های بابا» و «نگهبان چشمه» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شکل فایل صوتی درآمده که محتوای آن دربرگیرنده بخشی از زندگی افراد دارای نیازهای ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان این‌که تولید کتاب گویا به عنوان یکی از منابع مطالعاتی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، از برنامه‌های مصوب استان تهران در سال جاری است افزود: فایل صوتی این سه اثر در کتابخانه‌های مراکز کانون و پایگاه اینترنتی کانون استان تهران در دسترس علاقه‌مندان و کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه قرار گرفته و امیدواریم تا پایان سال تعداد بیشتری کتاب صوتی تولید شود.

کد خبر 5090280 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب گویا کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی محسن فخری زاده روز دانشجو سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ویروس کرونا تازه های نشر ادبیات جهان ادبیات کودک و نوجوان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سازمان سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب اسلامی ایران معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کودکان و نوجوانان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه