Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@09:52:47 GMT

انتشار جلد هفتم از مجله «تراث کربلاء»

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۹۸۶۰

انتشار جلد هفتم از مجله «تراث کربلاء»

مرکز «تراث کربلاء» وابسته به بخش معارف اسلامی و انسانی در آستان قدس عباسی، به تازگی دو شماره‌ی (سوم و چهارم) از جلد هفتم فصلنامه انتقادی «تراث کربلاء» را به صورت الکترونیکی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز «تراث کربلاء» وابسته به بخش معارف اسلامی و انسانی در آستان قدس عباسی، به تازگی دو شماره‌ی (سوم و چهارم) از جلد هفتم فصلنامه انتقادی «تراث کربلاء» را به صورت الکترونیکی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دو شماره، شامل چهارده پژوهش متنوع در زمینه‌های قرآنی، ادبی و تاریخی می‌شود و همچنین در ضمن پرونده‌‌ی ویژه خود، به یکی از فقهای مشهور قرن (نهم و دهم) هجری می‌پردازد. شیخ تقی الدین ابراهیم الکفعمی العاملی (متولد ۹۰۵ ه‌.ق) فقیه برجسته‌ای بود که ادب، فقه، حدیث، زهد و تقوا را در شخصیت برجسته خود جمع نموده بود. او به کثرت تالیفات شهرت دارد و دارای کتب متعددی در زمینه‌های مختلفی است. وی پیش از وفاتش، پانزده سال در کربلا زندگی کرد. جلد اخیر "تراث کربلاء" در پرونده‌ی ویژه‌ای، سه مقاله و رساله پژوهشی درباره این شخصیت بزرگ را منتشر کرده است.

برای اطلاع از تمام شمارگان نشریه و دانلود آن‌ها می‌توانید از پایگاه وزارت آموزش عالی، بخش نشریات مرجع، از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://www.iasj.net/iasj/issue/11740

همچنین برای مشارکت و ارسال مقالات پژوهشی به این نشریه نیز می‌توانید از طریق پست الکترونیکی آن به آدرس:turath@alkafeel.net

یا از طریق وب سایت مجله به آدرس:http://karbalaheritage.alkafeel.net/

و یا از طریق پست الکترونیکی رئیس تحریریه:drehsanalguraifi@gmail.com

اقدام نموده و یا آن را مستقیما به دفتر مجله به نشانی زیر ارسال نمایید:

العراق / كربلاء المقدّسة / حيّ البلديّة / کوچه مقابل هتل بیت الجود / مجاور مؤسّسة المعصومين الأربعة عشر (عليهم السلام) .
 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: تراث کربلا کربلای معلی کربلا تراث کربلاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است

رحمت الله  اکرمی رئیس سازمان خزانه داری کل کشور در مراسم آیین رونمایی از برات الکترونیکی  با  بیان اینکه  ادر تامین سرمایه در گردش  و در تخصیص کارآمد و کارهای تامین وتولید  باید درست عمل کنیم تا شاهد رشد اقتصادی و ثبات اقتصادی در کشور باشیم گفت : راه اندازی  برات الکترونیکی   توجه به مدیریت ریسک است چراکه دائما در حال رصد بوده و زمینه ساز حذف  نقش های  واسط  می شود و تماس حلقه های ریسک را کاهش می دهد.

 اکرمی بیان کرد: در روش سنتی بنگاه های  اقتصادی خود جداگانه اقدام به  تسهیلات می کردند اما در روش جدید تمامی بانک ها  یکپارچه  و در قالب روش سنتی و روش جدید فعالیت می‌کنند.

رئیس خزانه داری کل کشور افزود: زمانی که یک خزانه داری برات توزیع می‌کند به معنای  آن است هیچ ریسکی وجودندارد. و در  بهمن ماه سال  ۱۴۰۰ که بحث سفته وبرات را رونمایی کرده بودیم هدف ما با بانک مرکزی  آن است که بتوانیم کارآمد در بحث تولید باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت