Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از سنندج، ماموستا جلال مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده، ابراز امیدواری کرد راه این شهید استوارتر از گذشته ادامه داشته باشد.

امام جمعه دیواندره اذعان کرد: از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر درمان که از زنان شیوع ویروس کرونا جهادگونه در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس بودن تقدیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا مرادی افزود: مردم ما همیشه قدرشناس وجود نعمت وجود حضرت آقا و امنیت پایدار حاکم بر کشور هستند.

وی عنوان کرد: ما جامعه روحانیون نیز به عنوان خادم مردم و سرباز ولایت همیشه حامل پیام خدا، رسول خدا و ائمه اطهار(ع) هستیم.

وی با بیان اینکه علمای روحانیون در شرایط کرونایی هم در کنار مردم بوده‌اند، گفت: در جبهه نبرد امثال شهید سلیمانی‌ها و در جبهه علمی شهید فخری‌زاده‌ها در دفاع از حرم و حریم شهید حججی‌ها و شهسواری‌ها و در سنگر محراب و منبر شهید دست غیب، شیخ‌الاسلام و شهید برهان عالی‌ها را تقدیم ارمان‌های نظام و ولایت کردیم.

امام جمعه دیواندره افزود: ما هم امروز بر همان عهد و پیمان هستیم و در این مسیر محکم ایستاده و از ارمان‌های شهدا دست بر نمی‌داریم.

ماموستا مرادی با بیان اینکه روحانیون به خود می بالند که سرباز رهبری هستند، گفت: مشکلات معیشتی به مردم فشار آورده امیدواریم در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی با تقدیر از سپاه در اقداماتی که در زمینه اجرای طرح کمک مومنانه و توزیع بسته‌های حمایتی در بین کارگران فصلی، اظهار کرد: مسئولان در این شهرستان کار انجام می‌دهند ولی در سطح کلان شرایط اقتصادی و معیشت مردم نگران‌کننده است.

امام جمعه دیواندره اضافه کرد: برای گذر از این شرایط باید سیاست‌های حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی کاملا عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم به برکت پیامبر مکرم اسلام هر چه زودتر شر ویروس کرونا را که امروز کل جهان را درگیر کرده است نجات دهد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دیواندره کردستان مشکلات معیشتی چاره اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه خزایی عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در این استان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است، افزود: شعار سال جاری این هفته «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج به عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی از بطن جامعه و جنس مردم همواره در همه شرایط در کنار مردم ایستاده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان حلقه‌های میانی یکی از اساسی‌ترین گروه‌های سازمان یافته بسیج محسوب می‌شود که در بحث خدمات رسانی به مردم فعالیت دارد.

خزایی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بر عهده بسیج سازندگی است، اضافه کرد: در بحث خدمات رسانی خصوصاً در روستاها و حاشیه شهر و همچنین امدادرسانی در حوادثی از جمله سیل و زلزله اقدامات ماندگاری به ثبت رسانده است.

وی از اجرای ۳۳۰ عنوان ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج طی هفته بسیج سال جاری در این استان خبر داد و افزود: حضور در مصلاهای نماز جمعه و برپایی میز خدمت، دیدار جهادگران با مسئولان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های این هفته در کرمانشاه است.

به گفته خزایی، اعزام بیش از ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح چندین پروژه آبرسانی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و… از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این استان است.

کد خبر 6095294

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود