Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایزدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه از روز یکشنبه ۱۶ آذر در سطح شهر زنجان و در شهرک‌های اقماری اعمال شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به شلوغ بودن واحدهای نانوایی شهر زنجان در مرحله اول نسبت به ۲ شیفت کردن تعداد ۲۰ واحد نانوایی بویژه در شهرک های اقماری شهر زنجان اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: با افزایش تعداد بازدیدها از واحدهای نانوایی استان زنجان نسبت به شناسایی واحدهای شلوغ توسط اکیپ‌های بازرسی این اداره کل اقدام و در مراحل بعدی بعد از برنامه ریزی نسبت به افزایش تعداد واحدهای ۲ شیفت در سایر مناطق نیز اقدام خواهد شد.
ایزدی یادآوری کرد: این واحدهای نانوایی سه واحد در گلشهر کاظمیه، سه نانوایی در بی‌سیم، ۲ نانوایی در کوی فرهنگ، ۲ نانوایی در پونک، یک واحد در شهرک غرب، خیابان فرودگاه و الهیه، در ۲ نوبت پخت نان دارند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در شهرک مهرآرا، کوی ثمین و اسلام آباد هر کدام یک نانوایی، انصاریه، خیابان امام، خیابان شهدا، شهرک امیرکبیر، میدان ولی عصر، میدان ۱۵ خرداد، هرکدام یک واحد نانوایی در نوبت صبح و بعدازظهر نان پخت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴  استان زنجان گفت: تلفن ۰۲۴۳۳۴۵۴۵۰۳ آمادگی لازم را برای دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایت هم استانی ها دارد.

برچسب‌ها آرد نانوا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد نانوا زنجان آرد نانوا زنجان اخبار کنکور واحدهای نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان فسا با بیان اینکه با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دیگر دستگاه‌ها مشکل این واحد تولیدی حل شده است گفت: واحد کشتارگاه صنعتی جهان‌زرین فسا چهار سال تعطیل بود و این مساله باعث بیکاری عده زیادی شده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و در راستای حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری رفع تعطیلی این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل ادامه دارد و با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضائی دادگستری استان فارس در هر هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان فارس و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و گره‌ها و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان رفع می‌شود.

وی گفت: بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی و هدفمند از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان فارس توسط ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس پیگیری می‌شود.

موسوی در پایان گفت: حل و فصل مشکلات واحد تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور «جهان زرین» فسا سبب می‌شود که علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم فراهم شود.

کد خبر 6097673

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد