Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «شعفاط» واقع در قدس اشغالی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش نظامیان صهیونیست، درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیستها در این درگیری از گلوله های پلاستیکی و گازهای اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

این درحالی است که روز گذشته نیز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند. در نتیجه این درگیری ۴ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها به شدت زخمی شدند. اقدامات صهیونیستها علیه فلسطینیان به ویژه در کرانه باختری و قدس اشغالی بیش از پیش تشدید شده است.

در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه اکتبر هم بر شدت سرکوب‌های خود علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی افزودند. طبق آخرین آمار منتشر شده، صهیونیست‌ها طی ماه اکتبر گذشته ۴۱۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

کد خبر 5090756 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین قدس اشغالی رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی جو بایدن فلسطین ایران ونزوئلا سوریه ترکیه افغانستان دونالد ترامپ فرانسه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح