Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به درخواست برخی کشورهای همسایه از غرب جهت حضور در روند مذاکره با ایران، تاکید کرد: «ما با غرب در خصوص منطقه مذاکره نمی‌کنیم. مشکل اصلی، مداخله‌های آنان است.» - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد جواد ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: «به نظر می‌رسد برخی کشورهای همسایه از غرب درخواست کرده‌اند که بخشی از روند مذاکره با ایران باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با غرب در خصوص منطقه مذاکره نمی‌کنیم. مشکل اصلی، مداخله های آنان است.»

ظریف در  ادامه تاکید کرد: «ما همیشه آماده مذاکره با همسایگان هستیم و طرح هایی همچون امنیت منطقه 1986، مجمع گفتگوی منطقه ای 2016 و اقدام صلح هرمز 2019 بیانگر این موضوع است.»

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

توئیت ظریف در حمایت از تفاهمات اعلام‌شده در خلیج فارسواکنش ظریف به اظهارات همتای آلمانی؛ دست از نقض برجام و رفتارهای شرورانه برداریدظریف: حسن‌نیت ایران در گزارش‌های آژانس مشخص شد، حالا نوبت آمریکاست انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همراه اول همزمان با «روز ملی خلیج فارس» بسته های مکالمه ساعتی خود را تا ۷۵ درصد تخفیف به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می دهد.

روز ۱۰ اردیبهشت در تاریخ ایران، یادآور از خود گذشتگی های ملت سرافراز ایران و بیرون راندن متجاوزان برای همیشه از خلیج فارس بود و ایرانیان توانستند در قرن هفدهم میلادی (سال ۱۰۰۱) سواحل جنوبی کشورمان را از چنگ بیگانگان آزاد کنند.

«خلیج فارس» به لحاظ وسعت، سومین خلیج بزرگ جهان و از این رو به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ، همواره نامش بر سر زبان ها بوده است.

این منطقه منبع مهم انرژی جهان است و در مجموع خلیج فارس از نظر جغرافیای سیاسی، استراتژیک، انرژی و تاریخ و تمدن یک پهنه آبی مهم و حساس در دنیا محسوب می شود.

همراه اول به همین منظور (گرامیداشت روز ملی خلیج فارس) امکان بهره مندی تمامی مشترکان خود از بسته های مکالمه ساعتی تا ۷۵ درصد تخفیف را با شماره گیری «ستاره ۱۲۱ ستاره ۱ مربع» فراهم آورده که از بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت یک روز کامل امکان فعالسازی آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است