Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:44:12 GMT

شهید فخری زاده به عنوان الگوی علوم اسلامی معرفی شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۵۸۲

شهید فخری زاده به عنوان الگوی علوم اسلامی معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان صبح سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود که به مناسبت ۹ دی و همچنین سالگرد شهید سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در راستای گرامی داشت شهید فخری زاده صورت دهیم، استخراج الگوی دانشمند اسلامی از ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده به عنوان الگوی علوم اسلامی معرفی شود زیرا دارای سجایای علمی و اخلاقی پرشماری بوده است، افزود: دانشگاه‌ها باید به این زمینه ورود کرده و الگوی علوم اسلامی را تبیین کنند.

برگزاری مراسم گرامی داشت شهید فخری زاده

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه شهادت شهید فخری زاده و تشییع پیکر ایشان با مظلومیت همراه شد، بیان کرد: شرایط کشور در زمان شهادت ایشان و ماجرای محدودیت‌های کرونایی سبب شد تا هم خبر شهادت و هم تشییع ایشان در مظلومیت برگزار شود و لذا باید نهادهای فرهنگی و علمی تلاش مضاعفی برای شناساندن این شهید والامقام داشته باشند.

عبداللهیان با بیان اینکه در صورتی که کرونا نبود مردم تشییع باشکوهی برای شهید فخری زاده رقم می‌زدند که سرمایه اجتماعی بی بدیلی را نیز برای نظام اسلامی ایران فراهم می‌ساخت، گفت: یکی از پیشنهادات برای اربعین این شهید گرانقدر برگزاری مراسم یادبود به صورت مجازی و با حضور ویدئوکنفرانسی سخنرانان معتبر مانند آنچه در برخی شهرهای ایران مانند قم برگزار شد، است.

وی افزود: شهرستان شاهرود امروز در وضعیت نارنجی قرار دارد و امیدواریم تا در روزهای آتی به زرد نیز تغییر وضعیت داشته باشد می‌توان برنامه‌ای را نیز با حضور محدود مردم مانند آنچه در محکومیت توهین به ساحت پیامبر (ص) و روز قدس در شهرستان با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، باشیم که در این مراسم نیز می‌توان سخنرانی را از راه دور و از طریق ویدئو کنفرانس دعوت کرد زیرا مقام شامخ شهید فخری زاده دارای ارزش بی بدیلی برای ملت ایران اسلامی است و مردم باید این ارزش را بیش از پیش بدانند.

کد خبر 5090762

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی تبلیغات اسلامی سمنان محسن فخری زاده شاهرود ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران شیوع کرونا شهرستان کرج بارش برف روز دانشجو سیلاب شهرکرد محسن فخری زاده گرگان شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد