Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان مؤمن پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نصب کنتورهای هوشمند به منظور اندازه‌گیری میزان برداشت آب از چاه‌ها مطابق پروانه بهره‌برداری در دستور کار این شرکت قراردارد.

وی افزود: در استان کردستان از ابتدای آغاز پروژه نصب و بهره‌برداری از کنتورهای هوشمند آب و برق و حجمی؛ ۲ هزارو ۹۰۰ دستگاه کنتور نصب شده که این تعداد بیش از ۹۵ درصد منابع آبی برقدار شرق استان را که دارای بیشترین حساسیت از نظر مدیریت منابع آب هستند، را پوشش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان با تاکید بر نقش مهم نصب کنتورهای هوشمند در مدیریت مصرف آب اضافه کرد: در سال گذشته حدود ۵۰ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب دارای پروانه نصب شده و در ۶ ماهه سال جاری نیز ۸۰ دستگاه دیگر نصب و بهره‌برداری شده است.

مؤمن پور با بیان اینکه در تمامی مصارف در استان کردستان ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه چاه مجاز دارای پروانه بهره‌برداری هستند، عنوان کرد: عمده تعداد چاههای دارای پروانه بهره‌برداری مربوط به مصارف کشاورزی هستند و از این تعداد ۴ هزارو ۵۰۰ حلقه آن برقدار و بیش از ۹ هزارو ۵۰۰ حلقه آن دیزلی است.

وی اضافه کرد: از تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده که تا ۶ ماه اول سال ۹۹ تعداد آن به ۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه می‌رسد ۲۳۰ دستگاه آن حجمی هوشمند با قابلیت نصب بر روی چاههای دیزلی است که در گذشته این امکان وجود نداشته و صرفا چاههای برقدار قابلیت نصب کنتور را داشته‌اند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: چاه آب کنتور هوشمند کردستان مومن پور معاون آب منطقه ای پروانه بهره برداری کنتورهای هوشمند دارای پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید