Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@01:50:50 GMT

افتتاح مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم در قطر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۷۷۲

افتتاح مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم در قطر

قطر از افتتاح مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم برای مقابله با افکار انحرافی و افراط گرایی خشونت آمیز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، شیخ«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»وزیر امور خارجه قطر گفت: «مرکز بین المللی برای کاربرد بینش های رفتاری برای مبارزه با تروریسم» در دوحه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی  افزود: این مرکز بین المللی نخستین مرکز در نوع خود در سطح منطقه و جهان برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز است. این مرکز نتیجه توافقنامه امضاء شده در حاشیه نشست دوحه سال  2019 میلادی با حضور دبیرکل سازمان ملل متحد است.

 

وی تاکید کرد: میزبانی قطر از این مرکز نشان دهنده همکاری محکم و نزدیک این کشور با سازمان ملل متحد برای اهداف عالی خود است.

 

وزیر امور خارجه قطر گفت: افتتاح این مرکز در دوحه پیام کاملا روشنی است که دولت قطر به آنچه وعده داده است، وفا می کند. قطر به تقویت مشارکت با سازمان ملل و تحکیم ظرفیت دستگاه های مورد نظر برای انجام وظایف خود و مشارکت فعال در تلاش های بین المللی برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز ادامه می دهد.

 

آل ثانی تاکید کرد: قطر برای ساخت و اجرای برنامه کاری آن در طول یک دوره سه ساله مبلغ پنج میلیون دلار کمک مالی کرده است. سیاست های این مرکز براساس ارزش ها، فرهنگ و آموزه های دین حنیف اسلام است که با تروریسم در هر شکلی مخالف است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: افراط گرایی قطر تروریسم مبارزه با تروریسم مرکز بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل