Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه جایگاه هیئت ووشو استان همدان ارتقا می‌یابد، گفت: پیگیر رفع موانع و مشکلات هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان به حضور در جمع رئیس و ارکان هیئت ووشو استان همدان که با حضور معاونین و تنی چند از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت ووشو استان همدان یکی از هیئت‌های فعال استان همدان است که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی را به نام خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مدال‌آوری آقایان علی و فرود ظفری و همچنین آقای خورشیدی، گفت: استان همدان در حوزه‌های مختلف ورزشی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته بسیاری است که باید با برنامه‌ریزی هدفمند آن‌ها را کشف و شکوفا کرد.

سیفی با تأکید بر اینکه ورزش باید دارای ساختار باشد، گفت: هر جا که ساختار و چهارچوب تعریف‌شده نداشته باشد دچار فساد و معضل می‌شود لذا در این زمینه هرچه در توان داشته باشیم برای جلوگیری از وقوع این مسئله به کارخواهیم گرفت.

وی بابیان اینکه جایگاه هیئت ووشو استان همدان باید ارتقاء یابد، گفت: در این زمینه پیگیری رفع موانع و مشکلات هیئت ووشو خواهیم بود.

در ادامه نیز مسلم قاسمی عطا، رئیس هیئت ووشو استان همدان گزارش مختصری از فعالیت‌های این هیئت اراده کرد و گفت: در حال حاضر 6 ورزشکار استان همدان در رشته ووشو عضو تیم ملی جمهوری اسلامی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی هیئت ووشو استان همدان هیئت ووشو استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان