Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیاالحق هاشمزهی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ایجاد رفاه در زندگی مردم و افزایش امید به زندگی جمعیت ۱۵۴ هزار نفری نیکشهر نیازمند تلاش در جهت تامین زیرساخت‌ها و حل مشکلات در بخش‌های مختلف است. 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۳ هزار کیلومترمربع وسعت نیکشهر است بر تخصیص اعتبارات و پیگیری مطالبات مردم این شهرستان تاکید ویژه‌ای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نیکشهر بر بازگشایی ۳۰ کیلومتر راه روستایی حوزه داروکان، مکی، گرگان و گو تاکید کرد و افزود: بیش از ۶۰ کیلومتر راه نیازمند زیرسازی هستند. 

وی اظهارداشت: جاده ترانزیتی چابهار به نیکشهر و ایرانشهر به دلیل ترافیک بالا و تردد کامیون‌ها نیازمند بازسازی و آسفالت مجدد و اصلاح مسیر است.

هاشمزهی افزود: سخت گذر بودن نیکشهر و پراکندگی جمعیت نیازمند ساخت خانه بهداشت، تکمیل چارت بهداشت و درمان و تخصیص نیرو و پزشک براساس استاندارد و جمعیت است.

وی گفت: برخی پروژه‌های آبرسانی شهرستان نیکشهر بیش‌از ۱۰ سال نیمه تمام رها شده و نیاز است هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

فرماندار نیکشهر بر تکمیل طرح نیمه تمام انتقال آب پایین دست سدخیرآباد تاکید و گفت: تاخیر در اجرای پروژه هزینه‌های زیادی بر دوش دولت گذاشته و هزینه‌ها روز به روز بیشتر و بر حجم مشکلات افزوده می‌شود.

وی به مشکلات حوزه تلفن و اینترنت در نیکشهر اشاره کرد و ادامه داد: فیبر نوری باید در این شهرستان اجرا شود تا هر روز شاهد قطعی تلفن و اینترنت نباشیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توسعه ایران اعتبار نیک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه ایران اعتبار نیک شهر سیستان و بلوچستان توسعه ایران اعتبار نیک شهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم