Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق اسپرز می گوید حضور گرت بیل در ترکیب اصلی تاتنهام، ممکن است تعادل را در این تیم برهم بزند. 

جیمی ردنپ می گوید گرت بیل، نیمکت نشینی در تاتنهام را دوست ندارد اما در عین حال تلاش زیادی هم برای رسیدن به ترکیب اصلی ژوزه مورینیو انجام نداده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، بیل که در تابستان با قراردادی قرضی از رئال مادرید به تاتنهام بازگشت، هنوز نتوانسته است خود را به ترکیب اصلی آقای خاص در باشگاه لندنی برساند و جیمی ردنپ می گوید  شاید مردی که زمانی گران قیمت ترین بازیکن دنیا بود، باید شرایط جدید را بپذیرد و این موضوع را قبول کند که نمی تواند در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق تاتنهام گفت: 

من در حال انتقاد کردن یکی از بهترین بازیکنانی هستم که تا کنون دیده ام، گرت بیل. کارهایی که او برای رئال مادرید و تاتنهام در گذشته انجام داده فوق العاده بوده است. او زمانی یک بازیکن غیرقابل جایگزین محسوب می شد. با این حال، در حال حاضر ژوزه (مورینیو) بر این عقیده است که او بازیکن مناسبی برای تیمش نیست. این تیم فقط باید برای یک مرد بازی کند و حضور گرت در ترکیب ممکن است تعادل را بر هم بزند. ممکن است این صحبت ها نسبت به او کمی ناعادلانه به نظر بیاید. با این حال او شاید اکنون پیش خود فکر می کند: "چگونه می خواهم در ترکیب تیم قرار بگیرم؟ اگر می خواهم در ترکیب تیم باشم باید سخت تلاش کنم و در تمرینات نشان دهم که اگر در زمین باشم، تاثیر گذار خواهم بود. اشتباه نکنید، گرت بیل نقش خود را در تیم خواهد داشت و قبل از پایان فصل نیز چند گل زیبا در اینجا به ثمر خواهد رساند اما مسئله این است که من نمی توانم تصور کنم که او از نیمکت نشینی در تاتنهام خوشحال باشد. نمی توانم تصور کنم بازیکنی در حد و اندازه او از عدم حضور در بازی ها لذت ببرد. 

همچنین بخوانید:

پیتر کراوچ: بیل در رئال مادرید توسط زیدان نابود شد و حالا در تاتنهام به زمان نیاز دارد

ادواردو کاماوینگا هم مدیر برنامه های گرت بیل را استخدام کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب اصلی گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند