Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت : بهزیستی البرز به جد پیگیر راه اندازی اردوگاه ماده 16 است و شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان این اردوگاه را ایجاد کرده و در اختیار ما قرار خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز ؛اسدالله حیدری درجلسه ای که با حضور کاظم نظم ده مشاور رئیسو مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد بهزیستی کشور و مسئولین کمپ های منتخب جهت ساماندهی معتادینمتجاهر ماده 16 استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کرونا و همچنین با توجهبه اینکه استان البرز فاقد اردوگاه ماده 16 است، ما با جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهیدر مراکز ماده 15 بارها مخالفت کردیم و البرز آخرین استانی بود که به این قضیه ورودکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجهبه مباحث مطرح شده در آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرزبا حضور استاندار البرز تاکید بر این بود که جمع آوری معتادان متجاهر توسط نیروی محترمانتظامی استان آغاز شود و این جمع آوری با نظارت نماینده دادستانی و در هماهنگیبا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با تلاش نیروی انتظامی صورتگرفت.
حیدری اضافه کرد: در آمار ارائه شده از سوی نیروی انتظامی استان آمار سرقت های خرد در البرز توسط همینمعتادان متجاهر افزایش یافته و حدود 65 درصد سرقت ها در این مورد توسط آنها انجام شدهبود، به همین منظور جمع آوری این دسته از معتادان در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل بهزیستیالبرز با بیان اینکه همیشه انگشت اشاره به سوی کمپ های ترک اعتیاد است، عنوان کرد :این قشر از جامعه مظلوم واقع شده اند و ما در بهزیستی از آنها دفاع می کنیم؛ چون جزءشرکای کاری ما هستند و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ما کار می کنند و مجوزهای خود رااز بهزیستی دریافت کرده اند.
حیدری تاکید کرد: در بهزیستی استان البرز بر حسب تاکیدات ستاد بهزیستی کشور در رابطه با معتادان متجاهرکه بخشی مهم در حیطه وظایف سازمانی ما و یکی از آسیب های جدی در استان است، کار میکنیم.
وی ادامه داد : اگرزمانی یک رخداد در یک کمپ ترک اعتیاد اتفاق می افتد نباید کل خدمات ارائه شده در آنجانادیده گرفته شود، البته باید تلاش کنیم که اتفاقات ناگواری بروز نکرده یا کمتر رخدهد.
مدیرکل بهزیستی استانالبرز با اشاره به اینکه در شرایط سخت کرونایی و از طرفی نبود اردوگاه ماده 16 در البرز،معتادان متجاهر استان در کمپ های ترک اعتیاد نگهداری می شوند و آنها عهده دار این مسئولیتمهم هستند، عنوان کرد: این در حالی است که وظیفه اصلی این کمپ ها در بحث ماده 15 ومعتادین تمایلی است.
حیدری خاطرنشان کرد: تا زمانی که اردوگاه ماده16 در استان البرز ایجاد نشود، بر حسب دستورات استاندار و مقامات قضایی جمع آوریمعتادان متجاهر و نگهداری از آنها در کمپ های ماده 15 انجام خواهد شد؛ چون این قشربه عنوان یک تهدید نباید در جامعه رها شوند و ما نیز با مسئولیت اجتماعی خود ساماندهی آنها را در دستور کار قرار داده ایم .
وی در پایان خطاببه مدیران کمپ ها تاکید کرد که مراقب باشند در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا وبا توجه به اینکه در روزهای سرد سال هستیم با رعایت کامل پروتکل ها و موارد ایمنی، اتفاق ناگواری برای افرادی که در این کمپ ها مستقر هستند، رخ ندهد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معتادان متجاهر اردوگاه ماده استان البرز جمع آوری ماده 16 کمپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد