Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهار محال و بختیاری در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی عنوان کرد: هفته جهانی کارآفرینی با هدف ترویج فرهنگ و گسترش روحیه کارآفرینانه امسال به صورت مجازی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ الله فاضلی در نخستین نشست هماهنگی برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی تصریح کرد: کارآفرینی به ایجاد فضای کسب و کار با ایده‌های خلاقانه و در فضایی پویا که منجر به اشتغال پایدار شود شناخته می‌شود که از موثرترین راهکارهای مهار نرخ بیکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاضلی با اشاره به مقوله کارآفرینی به عنوان مهمترین عامل تغییر در اقتصاد بازار، بیان کرد: کارآفرینی ابزار مناسب تحرک اقتصادی و افزایش رفاه عمومی است و این مقوله یکی از داده های مورد نظر اقتصاددانان و سیاستگذاران در مسیر توسعه کشور است.
وی با اشاره به این که سیاست گذاری برای توسعه کارآفرینی یکی از رسالت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ و گسترش روحیه کارآفرینانه در بین آحاد جامعه هرسال درهفته جهانی کارآفرینی در بازه زمانی 16 تا 22 نوامبر ،همگام با سراسر کشور برنامه ریزی متنوعی در استان انجام می گیرد و با توجه به شرایط کرونایی موجود امسال از 26 آبان لغایت 2 آذر همه برنامه های پیش بینی شده در بستر فضای مجازی انجام می گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهار محال و بختیاری به تبیین اهمیت و نقش کارآفرینی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور و لزوم اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی پرداخت و تاکید کرد: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء جایگاه کارآفرینان و معرفی الگوهای موفق عرصه کسب و کار و کارآفرینی به جامعه بخصوص جوانان جویای کار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی هفته جهانی کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، صولت مرتضوی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در حاشیه جلسه هیات دولت درباره لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و قرارداد کارگران گفت: این موضوع در کمیسیون مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه کارگران توضیح داد: نماینده کارگران و کارفرمایان در جلسات مربوطه پیشنهاد داده بودند که افزایش بیمه طبق مبنای درستی انجام شود تا در دوران بازنشستگی کارگران اثر داشته باشد. بر همین اساس افزایش‌ها در ردیف‌های مبنا انجام شد که بیش از ۳۵ درصد است و نسبت به سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

مرتضوی درباره مسکن کارگری اظهار کرد: در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیندها کوتاه شود. بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

خبر خوب رئیسی برای کارگران | لایحه امنیت شغلی تصویب شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه جامع اشتغال توضیح داد: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با مدیریت مهار تورم و کمک‌های معیشتی دولت به همه آحاد جامعه به ویژه جامعه کارگری، قدری از مشکلات کارگران رفع شود.

کد خبر 848692 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی وزارت راه و شهرسازی لایحه خبر مهم بانک رفاه قانون کار دولت

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان