Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بیمه دی امروز در حالی که میزبان رئیس هیأت مدیره بانک دی بود از سامانه خدمات الکترونیکی رونمایی کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، طی نشستی که با حضور ارجمندی رئیس هیأت مدیره بانک دی برگزار گردید، از سامانه خدمات بیمه ای رونمایی شد. محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در توضیح این سامانه جامع خدمات بیمه ای الکترونیکی گفت: شرکت بیمه دی با تأکید بر رویکردهای نوآورانه و حضور در عرصه های خدمات دیجیتال و حرکت در مسیر بیمه داری نوین اقدام به ایجاد این سامانه نموده است تا در شرایط کنونی دسترسی مشتریان را به خدمات بیمه ای آسان تر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت بیمه دی در ادامه اظهار داشت: عملکرد بیمه دی طی چند سال اخیر به عنوان یک بنگاه اقتصادی با توجه به محیط کسب و کار و شرایط موجود، قابل توجه بوده و توانسته است با برنامه محوری انتظارات، اهداف و ماموریت های پیش بینی شده را تحقق بخشد.

مهندس کشاورز افزود: شرکت بیمه دی یکی از شرکت هایی است که در حوزه سرمایه گذاری به صورت اختصاصی فعالیت می نماید و در حال حاضر سومین شرکت خصوصی کشور از لحاظ سهم از بازار است. و آنچنان که آمار و ارقام گویاست در زمره شرکت های سودده و در واقع در سال ۱۳۹۸ پربازده ترین شرکت صنعت بیمه شدیم.

در ادامه ارجمندی نیز با تآکید بر حوزه های الکترونیکی و بستر های دیجیتال، حرکت در این مسیر را از ملزومات دنیای امروز دانست و ورود به عرصه های دیجیتال را گام نهادن در جهت نزدیک شدن به بازارهای جهانی برشمرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا گروه مالی دی با اتکا به داشته ها و پتانسیل های موجود، افق های روشنی را برای فعالیت های اقتصادی بیشتر و همکاری های پرثمر مهیا نمایند.

در پایان این نشست نیز از سامانه خدمات الکترونیکی بیمه دی رونمایی شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دی بیمه دی پول نیوز خدمات الکترونیک صنعت بیمه کسب و کار سامانه خدمات شرکت بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی