Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک مرادی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ماشین‌سازی در حالی با استقلال  قرارداد منعقد کرد که مدیران ماشین سازی از این بازیکن شکایت کردند.

باشگاه ماشین‌سازی تبریز با انتشار بیانیه‌ای به عقد قرارداد غیرقانونی استقلال با این بازیکنان واکنش نشان داد و در پیامی نوشت: قراردادهای غیر منطقی و غیرقانونی با بازیکنانی که هنوز با باشگاه قبلی خود قرارداد دارند، تبدیل به یک بدعت نامبارک شده و ظاهرا اراده‌ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد و باید تاوان قهرمان نشدن استقلال را کل فوتبال ایران بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه هیچ نهادی نیز به این موضوع ورود نمی‌کند.

در شرایط حساس اقتصادی کشور نقل و انتقالات فوتبالی ما به سمتی می‌رود که روشنگری برای مردم باعث شرم خواهد بود. مبالغی در آن رد و بدل می‌شود که خیلی فراتر از حقوق یک عمر کارمندان است. در روزهای گذشته نیز باشگاه استقلال تهران نقش اصلی را در افزایش بی‌حد و اندازه این رقم‌ها ایفا کرد.

متاسفانه مدیران این باشگاه تحت تاثیر شکست در فینال جام حذفی کشور، با رویه‌های غلط وارد این بازار شدند و روزانه با ده‌ها بازیکن مذاکره و به آنها پیشنهاد چندین میلیارد تومانی ارائه می کنند و در نهایت بدون عقد قرارداد آنها را با ادعاهای میلیاردی روانه بازار می‌کنند و کسی پاسخگوی این ضربه ناجوانمردانه به فوتبال نیست.

استقلال در شرایطی با بابک مرادی قرارداد امضاء کرده است که این بازیکن با باشگاه ماشین‌سازی تبریز قرارداد داشته و دارد و بدون رضایت این باشگاه هرگونه عقد قرارداد با مرادی تخلف است. امروز پیمان بابایی دیگر بازیکن این باشگاه به‌رغم داشتن قرارداد ثبت شده پای میز مذاکره با این باشگاه نشسته است. متاسفانه ارقام پیشنهادی به اندازه‌ای بالا است که بازیکنان تحت قرارداد راضی به محرومیت ۶ماهه و دوری از میادین می‌شوند.

در شرایط فعلی ما به کرات شاهد این قانون شکنی‌ها هستیم و مبالغ هنگفت چشم قانون را کور کرده است و آیا محرومیت ۶ ماهه بازیکن ضرر و زیان باشگاه قبلی را تامین خواهد کرد؟ آیا قراردادهای چندین ساله که یکی از اصول اصلی حرفه ای‌گری است با این موضوع زیر سؤال نمی رود؟ و موضوع مهم‌تر اینکه آیا باشگاهی غیر از استقلال که داغ شکست در فینال را دارد چنین کاری می‌کرد با سکوت قانون مواجه می‌شد؟ ای کاش آقایان «علاج واقعه را قبل از وقوع» کنند تا از ایجاد بحرانی بزرگ برای فوتبال کشور جلوگیری شود.

به هر ترتیب باشگاه استقلال هنگام عقد قرارداد باید پیگیر وضعیت مرادی می‌شد تا داستان محرومیت محمد بلبلی برای آن‌ها دوباره تکرار نشود و البته مشخص نیست معیار عقد قرارداد در استقلال چیست که این باشگاه به راحتی محرومیت بابک مرادی را می‌پذیرت.

آیا محرومیت ۶ ماهه محمد بلبلی درس عبرتی برای منتقدان قرارداد در باشگاه استقلال نشده است؟ به هر ترتیب سعادتمند مدیر عامل برکنار شده استقلال که قرارداد این بازیکن را منعقد کرده باید پاسخگوی این مشکل باشد.

در حال حاضر اگر اعتراض بابک مرادی کار ساز نباشد، باشگاه استقلال باید با محرومیت هافبک تیمش همچون محرومیت بلبلی کنار بیاید.

البته در کنار پرونده محرومیت مرادی بد نیست اشاره‌ای هم به پرونده رشید مظاهری دروازه بان استقلال داشته باشیم.  رشید مظاهری پس از عقد قرارداد با آبی پوشان با تهدید شکایت تراکتوری‌ها مواجه شد و رای پرونده این بازیکن پس از کشمکش و شکایت احتمالا به نفع او صادر شود. البته قبل از این شکایت‌ها بهتر بود باشگاه استقلال استعلام می گرفت تا از وضعیت قرارداد مظاهری و تراکتور با خبر می شد و سپس نسبت به جذب این دروازه بان اقدام می کرد.

بیشتر بخوانید

افشاگری ستاره سابق استقلال درباره مصدومیت‌های جنجالی

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با بابک مرادی و اشتباه مدیریت باشگاه استقلال گفت: این گونه موارد فقط باعث ناراحتی هواداران و پیشکسوتان می‌شود. متاسفانه هیچ زمانی هم معلوم نمی‌شود که چرا یک مدیر بدون تحقیق و استعلام از وضعیت یک بازیکن با او قرارداد می‌بندد و برای باشگاه استقلال که مشکل هم کم ندارد مشکل جدیدی را ایجاد می‌کند.

او ادامه داد: آیا این آقایان که باعث عقد این  قراردادها شده اند پاسخگو هستند یا آن‌ها هم مانند مدیران قبلی مشکلات را به گردن دیگران می‌اندازند؟ متاسفانه با وجود این حاشیه‌ها که برای تیم ایجاد می‌کنند احساس می کنم که در این فصل هم نمی‌گذارند استقلال در آرامش باشد و بتواند به قهرمانی در لیگ برتر فکر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال عقد قرارداد بابک مرادی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)