Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست رابطین کانون های مساجد استان یزد به منظور ارائه و معرفی طرح های « ایران قوی» به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست رابطین کانون های مساجد استان یزد به منظور ارائه و معرفی طرح های « ایران قوی» امروز ظهر به صورت مجازی برگزار شد.

محسن رستگاری، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های کانون های مساجد در سطح استان و کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اولویت های امروز در کانون های مساجد اقدام در جهت دریافت مجوز الکترونیکی است که کانون ها باید با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این زمینه اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس تصمیم گیری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از این به بعد حمایت از کانون ها منوط به ثبت درخواست مجوز الکترونیکی است و کانون هایی که برای این امر اقدام نکنند نمی توانند این حمایت ها را دریافت کنند.

علی زباندان، کارشناس مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در خصوص رواق های مطرح شده در سطح ملی « ایران قوی» ویزه کانون های مساجد گفت: امسال بر اساس آیین نامه های ارسال شده از سوی ستاد کشور، رواق های مختلفی برای فعالیت ها در نظر گرفته شده است که هر کدام نیز به استان ویژه اختصاص پیدا کرده و مجری آن نیز همان استان می باشد.

وی گفت: کانون ها باید فعالیت های خود را در این قالب ارائه کنند و تمامی برنامه های خود را در این قالب ها انجام دهند.

در ادامه این نشست نیز مسئول کانون غدیر و همچنین کانون صاحب الزمان (عج) در خصوص فعالیت های خود و راهنمایی در این خصوص مطالبی را ارائه کردند.

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی شبستان یزد مساجد یزد صورت مجازی برگزار کانون های مساجد فعالیت ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی