Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه این قرارگاه در سه قطعه خط آهن خواف ـ هرات، کار کرد و پروژه آماده افتتاح است، گفت: پروژه آزادراه غدیر نیز امیدواریم تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک برود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد در حاشیه بازدید ۴ قطعه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران اظهار داشت: بیست و سوم آذرماه سالروز تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است و این شجره طیبه ۳۱ سال به کشور خدمت کرده است و امروز برای کشور نقطه اطمینان به حساب می‌آید و در همه عرصه‌های فنی و مهندسی موجب اعتلای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پروژه‌های زیادی را در روز‌ها و هفته‌های آتی برای افتتاح داریم که همگی از پروژه‌های تأثیرگذار و مهم کشور است.

* تکمیل نهایی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران تا یک ماه آینده

وی اظهار داشت: آزادراه کنارگذر جنوبی و تهران با سرمایه گذاری ۷۰ درصدی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در آستانه تکمیل است. این آزادراه از جنوب استان‌های البرز و تهران می‌گذرد، از آبیک قزوین منشعب می‌شود و به سه راه چرم‌شهر متصل می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان این که این آزادراه استراتژیک ۱۶۰ کیلومتر طول دارد، گفت: با تکمیل این آزادراه زمان سفر برای خودرو‌های سواری ۲ ساعت و برای خودرو‌های سنگین ۱.۵ ساعت کاهش می‌یابد.

سردار محمد با اشاره به تأثیرات مؤثر آزادراه کنارگذر جنوبی تهران در موضوعات پدافند غیرعامل گفت: کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و کاهش آلاینده‌های صوتی در دو استان تهران و البرز از مزایای تکمیل این آزادراه است.

وی ارزش روز پروژه را ۳۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژه تقریبا آماده بهره‌برداری است و به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردیم استقرار تیم‌های بهره‌بردار، پلیس راهور، بخش‌های خدماتی و... انجام شود و امیدواریم تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک برود.

* افتتاح فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار داشت: فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان یکی دو هفته آینده تکمیل خواهد شد و ۱۶۰ مگاوات برق به ظرفیت شبکه برق کشور اضافه می‌کند.

* افتتاح خط آهن خواف ـ هرات و تأثیر آن بر اتصال افغانستان به آسیای میانه و آب‌های آزاد

سردار محمد بیان کرد: خط آهن خواف ـ هرات روز پنجشنبه هفته جاری با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور ایران و افغانستان افتتاح می‌شود. این مسیر ریلی دسترسی کشور افغانستان به آسیای میانه و آب‌های آزاد را تسهیل می‌کند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قطعات یک، دو و سه این پروژه ریلی کار کرده است.

* افتتاح ایستگاه مترو خط ۷ تهران به عمق ۵۲ متر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیان کرد: همچنین به زودی عمیق‌ترین ایستگاه مترو تهران در خط ۷ با عمق ۵۲ متر آماده افتتاح است. این ایستگاه توسط مجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء احداث شده است.

* اتصال آزادراه شهید رستگار در تهران

سردار محمد گفت: همچنین آزادراه متصل کننده بزرگراه آزادگان به آزادراه امام رضا (ع) توسط متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجرا شده است و این آزادراه به نام آزادراه شهید رستگار به زودی افتتاح خواهد شد.

* همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء با ۵۰۰ شرکت دانش بنیان

وی اظهار داشت: قرارگاه خاتم مرکز علمی و تحقیقاتی نظیر پژوهشگاه سازندگی خاتم را راه‌اندازی کرد و در حال حاضر با ۵۰۰ شرکت دانش بنیان همکاری داریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار داشت: امیدواریم در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل، صنعت و معدن و دیگر پروژه‌های عمرانی قرارگاه مثل همیشه خدمات مناسبی به کشور و مردم ارائه دهد.

گفتنی است، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امروز از قطعات یک، دو، سه و چهار آزادراه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این آزادراه قرار گرفت.

این آزادراه از آبیک قزوین شروع می‌شود و در قالب ۴ قطعه تا سه راهی چرم‌شهر ادامه دارد. در این پروژه قرارگاه خاتم هم پیمانکار و هم سرمایه‌گذار پروژه (۷۰ درصد) است.

در پایان این بازدید سردار محمد وعده داد این پروژه آزادراهی تا یک ماه آینده زیر بار عبور ترافیک می‌رود. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه خاتم آزادراه غدیر شرکت های دانش بنیان سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آزادراه کنارگذر جنوبی تهران قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: با هدف استفاده از دانش بومی در صنعت نفت و گاز ایران، و برای بهره‌مندی بیشتر از توان علمی و اجرایی شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه، تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد به امضا رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگاری دانشجو، اکبر دادخواه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک علمی _ پژوهشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد، با بیان اینکه این تفاهم‌نامه با هدف رفع چالش‌ها و معضلات صنعت قیر و آسفالت از طریق همکاری‌های پژوهشی و تولیدی منعقد شده است، اظهار کرد: تمرکز بر فاز اجرایی پروژه‌های نظری است چراکه عملگرایی در این عرصه آثار ملموسی در توسعه و رشد پایدار کشور به ارمغان می‌آورد.


وی افزود: عملگرایی بار‌ها مورد توصیه و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و در ترسیم نقشه راه ما نیز کمک شایانی کرد. ضمن‌آنکه با توجه به احیا سطح تعاملات میان دو مجموعه روی حمایت وزارت راه و شهرسازی نیز در تحقق این امر حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.


مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با بیان اینکه البته در حال حاضر نیز همکاری‌های سازنده‌ای میان دو مجموعه شکل گرفته و تفاهمنامه‌های مشترک متعدد با تمام زیرمجموعه‌های وزارت راه به امضا رسیده است، اظهار کرد: اخیرا پیشنهادی مبنی بر راه‌اندازی یک واحد اداری برای تولید محتوای آموزشی و تخصصی در راستای فعالیت‌های شرکت مطرح شد، از آن‌جایی که حفظ رضایت مشتری و ذی‌النفعان از اولویت‌های اصلی است موضوع راه‌اندازی این واحد با هدف ترسیم چشم‌انداز کارشناسی شده برای مشتریان و ذی‌النفعان در دستور کار قرار گرفت.


دادخواه با تاکید بر حفظ سرمایه انسانی در کشور تصریح کرد: با تربیت نیروی عملیاتی می‌توان در جهت حفظ سرمایه انسانی کشور و نخبه‌گرایی حرکت کرد و در بحث اشتغال و اجرای مسئولیت تسهیل‌گری کرد. در همین زمینه با تکیه بر ظرفیت‌های موجود همچون تنوع جغرافیایی و در راستای ارتقا عملکرد مسئولیت‌های اجتماعی طرح‌هایی در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند