Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان تشکیل لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس را اقدامی الهام بخش و امیدآفرین خواند و گفت: این پیشکسوتان روزی بینی صدام را به خاک مالیدند و امروز نیز شرایطی فراهم شده که همان آرمان ها را دنبال کنند، پیشنهاد می شود که بسیجیان که خارج از مجموعه سپاه نیز در این لشکر حضور پیدا کنند و ساماندهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مجید فصیحی هرندی" ظهر امروز ۱۸ آذرماه در مراسم رونمایی از تیپ سردار شهید حاج‌احمد امینی از لشکر پیشکسوتان سپاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی در رفسنجان اظهار کرد: همه کسانی که در جبهه انقلاب اسلامی قرار دارند از جانشان گذشتند و می خواهند با هم باشند و اختلافات کوچک نباید باعث جدایی شود.

وی افزود: از تمامی بسیجیان شهرستان سپاسگزارم که در همه عرصه ها حضور داشتند به ویژه در چند ماهی که گرفتار کرونا بوده ایم، تلاش بسیار کردند، بسیج و سپاه تاکنون جایی کم نگذاشتند.

فرماندار رفسنجان تشکیل لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس را اقدامی الهام بخش و امیدآفرین خواند و گفت: این پیشکسوتان روزی بینی صدام را به خاک مالیدند و امروز نیز شرایطی فراهم شده که همان آرمان ها را دنبال کنند، پیشنهاد می شود که بسیجیان که خارج از مجموعه سپاه نیز در این لشکر حضور پیدا کنند و ساماندهی شوند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: لشکر پیشکسوتان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همت و تدبیر فرمانده سپاه ثارالله کرمان در کرمان رقم خورد و در سراسر کشور نیز تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام "اصغر عسکری" افزود: سردار سلیمانی هرگز در سلامت راهش و درستی کارش دچار تردید نشد، اینها میزان و معیار هستند که باید خودمان را با آن تطبیق دهیم.

وی بیان کرد: اعضای این لشکر سالها در دوران دفاع مقدس خدمت کردند و الان هم دست از آرمان هایشان برنداشتند و هرگز تسلیم نمی شوند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: رفسنجان در دفاع مقدس با فرماندهان گردان های شهیدش، شهدای، آزاده ها و ایثارگرانش و کمک هایی که از این شهر به جبهه ارسال می شد در کشور سرآمد بود.

محمد میرزایی فرمانده تیپ تازه تاسیس سردار شهید امینی رفسنجان نیز از تشکیل دو گردان از این تیپ در شهربابک و یک گردان در شهرستان انار خبر داد و گفت: سه گردان به نام های شهیدان حاج علی امینی، حاج رضا عباس زاده و حاج مجید زینلی در رفسنجان تشکیل شده است.

وی با اعلام امادگی این گردان ها بیان کرد: ما شاگردان سردار سلیمانی هستیم و تحت امر رهبری  هر زمان که نیاز باشد وارد عمل خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار شهرستان ها کرمان استانی شهرستانها رفسنجان لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است