Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@01:44:49 GMT

کریسمس متفاوت‌تر از همیشه در کرونا (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۴۱۳

کریسمس متفاوت‌تر از همیشه در کرونا (+عکس)

ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه هفته گذشته مقررات کریسمسی این کشور را اعلام کرد به طوری که تنها شش بزرگسال اجازه حضور در مراسم شام سال نو و کریسمس را دور یک میز دارند.

پس از چهار هفته قرنطینه، بریتانیا اواخر نوامبر تصمیم گرفت تا محدودیت‌ها را درست قبل و کمی بعد از کریسمس کاهش دهد. سه خانواده مختلف می‌توانند در یک مکان برای مدت حداکثر پنج روز از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ دسامبر جمع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آلمان نیز همین موضوع صدق می‌کند، جایی که تعداد شرکت کنندگان در جشن‌های کریسمس و سال نو به ۱۰ نفر از چند خانواده محدود می‌شود. کودکان زیر ۱۴ سال در این محدودیت‌ها شمارش نمی‌شوند و دولت‌های محلی توصیه می‌کنند که کسانی که خانوادگی جشن می‌گیرند یک هفته قبل از آن خود را قرنطینه کنند. این محدودیت از ۲۳ دسامبر تا اول ژانویه اعمال می‌شود.

در ایتالیا افراد مذهبی نمی‌توانند در مراسم دسته جمعی عشای ربانی نیمه شب کریسمس شرکت کنند. جشن‌ها باید به گونه‌ای برگزار شوند که خللی در قانون منع تردد شبانه وارد نشود. علاوه بر این در روز کریسمس و روز بعد از آن و همچنین روز نخست سال جدید ایتالیایی‌ها نمی‌توانند شهر‌های محل اقامت خود را ترک کنند.

دولت و مقام‌های محلی در اسپانیا تعداد افراد مجاز برای دیدار‌های خانوادگی را ۱۰ نفر تعیین کرده‌اند. این قانون برای ایام تعطیلات کریسمس اعمال می‌شود چراکه در حال حاضر این رقم تا شش نفر مجاز است.

نخست وزیر بلژیک نیز به شهروندان این کشور توصیه کرده است که با افراد خارج از هسته خانوادگی خود در ایام تعطیلات معاشرت نکنند.

اداره بهداشت عمومی در سوئیس نیز گفته است در حال کار روی فهرستی از توصیه‌های برای مردم در تعطیلات کریسمس است. از جمله این توصیه‌ها می‌توان به قرنطینه ۱۰ روزه قبل از شام کریسمس و دورهمی‌های محدود به دو خانواده اشاره کرد.

منبع: فرارو

بیشتر بخوانید: تغییرات جشن کریسمس در دوران کرونایی (+عکس)/ از بابانوئل‌های ویدئویی تا شکلات‌های ماسک‌دار مراسم کریسمس مسیحیان ارتدوکس روسیه (عکس) تزیین شهرهای جهان در آستانه کریسمس‎ (عکس) لینک کوتاه: asriran.com/003BeZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کریسمس متفاوت کریسمس در کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود