Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:12:56 GMT

2 دزد 300 تهرانی را شوکه می کردند + شگرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۴۵۲۸

2 دزد 300 تهرانی را شوکه می کردند + شگرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "خیرالله دولتخواه" رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت: پرونده ای با موضوع سرقت داخل خودرو از طریق کلانتری 150 تهرانسر برای رسیدگی تخصصی و شناسایی متهم به پایگاه 5 پلیس آگاهی ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود 11 خرداد ماه امسال 2 سارق با استفاده از خودروی پراید نقره ای در صحنه سرقت حاضر و مرتکب سرقت لوازم داخل خودرو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت : پرونده برای بررسی تخصصی به دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه پنجم ارجاع و رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

ردیابی دزدان پراید سوار

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی عنوان کرد: در تحقیقات میدانی شماره پلاک خودرو سارقان شناسایی و مشخص شد، سرقت ها توسط یکی از مجرمان حرفه ای انجام شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با شناسایی هویت راننده خودرو در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان دستور توقیف خودرو پراید را در سامانه سراسری پلیس ثبت و پس از گذشت مدتی خودروی متهم توسط ماموران گشت کلانتری 17 پرند توقیف و متهم با هماهنگی های قضائی در اختیار پایگاه پنجم آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 300 فقره سرقت لوازم و تجهیزات خودرو با همکاری همدستش معترف شد، افزود: متهم در بازجوئی های اولیه معترف شد، اموال سرقتی را طریق فضای مجازی افراد ناشناس فروخته اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان ابراز داشت: دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر و هر 2 متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس آگاهی سرقت خودرو پراید سارقان سرقت فضای مجازی اخبار حوادث خودرو فضای مجازی دزد سرقتی شوکه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس زن فیلم ایران قتل قیمت جسد کرونا ساعت قاتل پایگاه پنجم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای