Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در جلسه ای با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، معاونین فرمانداری و سایر مسئولان و کارشناسان مربوطه، پیشنهاد تملک و ثبت ملی بیت محل سکونت حضرت امام خمینی(ره) در محله حصار مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی واقعه ریزش بخشی از پل تاریخی حصار متعلق به دوران سلجوقی و آسیب به این بنای ارزشمند، مسئولان سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط با حضور در محل این پل، جلسه ای در ارتباط با نحوه بازسازی و حفظ این مجموعه برگزار کردند.

در ابتدای برنامه، اعضای کارگروه طی بازدید میدانی از محل پل قدیمی کرج، به بررسی تخصصی و فنی موضوع و چگونگی اجرای پروژه بازسازی اصولی و ماندگار پرداختند.

در ادامه این بازدید جلسه ای در دفتر مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج برگزار شد و  طی آن اعضا با بیان دیدگاه های خود، پیشنهاداتی در خصوص نحوه بازسازی پل تاریخی رودخانه کرج ارائه دادند.

همچنین در ادامه جلسه، در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، گردشگری، فعالیت‌های اجتماعی در محدوده پل قدیمی و قلعه صمصام در مجاورت آن، نظراتی بیان شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی آثار تاریخی آثار ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب