Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@19:09:03 GMT

دمای جم یک رقمی شد/ خلیج فارس مواج است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۵۲۲۸

دمای جم یک رقمی شد/ خلیج فارس مواج است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز دمای جم ۸ درجه سلسیوس گزارش شد که نسبت به دیروز ۳، اما نسبت به یکشنبه ۸ درجه کاهش یافته است.

محمدرضا انصاری افزود: در شبانه روز گذشته، کنگان و عسلویه با ۲۴ درجه سلسیوس، بیش‌ترین دما را داشته‌اند.

او همچنین ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا به سبب وزش باد‌های به نسبت شدید شمالی، خلیج فارس به ویژه در سواحل مرکزی و جنوبی مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

هوا در استان بوشهر سردتر می‌شود

این کارشناس هواشناسی آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

انصاری افزود: جهت وزش باد شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی بر روی دریا گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ و از اواخر امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود البته امروز دور از ساحل ارتفاع موج گاهی ۲۴۰ سانتیمتر و فردا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۰:۲۳، جزر اول دریا ساعت ۰۸:۱۲، مد دوم دریا ساعت ۱۵:۳۸ و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۱ است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی وضع هوا آب و هوا هواشناسی وضعیت جوی و دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

مرتضی صبوری افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات و روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم