Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:35:38 GMT

۸ هزار نفر در شهرستان انزلی غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۵۳۴۳

۸ هزار نفر در شهرستان انزلی غربالگری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بابک صیاد ظهر سه شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان انزلی با اشاره به غربالگری هشت هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: متأسفانه بر اساس آمارهای اعلام شده انزلی در ردیف شهرهای با وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

وی افزود: پیش از این معیار محاسبه بر اساس مثبت بودن تست پی سی آر افراد به ازای ۴ نفر برای جمعیت ۱۰۰ هزار نفری شهرها بود اما با تغییر روند ارزیابی، امروزه میزان بستری در بیمارستان‌های شهرها ملاک تعیین وضعیت شهرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان انزلی به میانگین روزانه هفت بیمار کرونایی بستری در بیمارستان انزلی در هفته گذشته اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر ۲۷ بیمار در بیمارستان انزلی بستری هستند و امروز شش بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند.

صیاد ادامه داد: روز گذشته ۲۳ تست کووید ۱۹ انجام شد و بر اساس آمارها از آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون ۲۸ درصد جمعیت انزلی غربالگری شده اند.

وی با تاکید بر اینکه کادر درمان انزلی انرژی خود را برای بیماران با تست مثبت کرونا گذاشته اند، اضافه کرد: در طرح شهید سلیمانی نیروهای بسیج در مرحله اول غربالگری را انجام داده و در صورت وجود مشکل در خانواده‌ای کادر درمان به آن منزل اعزام و روند درمان و قرنطینه بیمار در منزل انجام می‌شود.

کد خبر 5091097

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی آمار کرونا طرح غربالگری ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران بارش برف شیوع کرونا شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان شهرکرد محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران