Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - 15 شرکت دانش بنیان،نوآور و فناور فعال در مرکز شکوفایی شرکت های نوآور و دانش بنیان منطقه آزاد انزلی،در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان که به مناسبت هفته ملی پژوهش،به صورت مجازی از هفدهم تا بیستم آذرماه برپا شده، شرکت کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، 15 شرکت دانش بنیان،نوآور و فناور فعال در مرکز شکوفایی شرکت های نوآور و دانش بنیان منطقه آزاد انزلی،در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان که به مناسبت هفته ملی پژوهش،به صورت مجازی از هفدهم تا بیستم آذرماه برپا شده، شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس نمایشگاه مزبور به هفته پژوهش در فضای مجازی شروع به کار نموده و علاوه بر شرکت های دانش بنیان فعال در این منطقه، 35 دستگاه اجرایی دیگر استان با مجموع 211 طرح در غرفه های این نمایشگاه مجازی حضور دارند.
سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای راهبردهای حمایتی خود از شرکت های دانش بنیان،نوآور و فناور که بر خلق ارزش از دانش و تجاری سازی طرح های مرتبط با حوزه دانش بنا نهاد شده، اقدام به مشارکت در این نمایشگاه نموده، نمایشگاهی که به دلیل شرایط همه گیری بیماری کرونا در بستر مجازی برگزار شده تا فرصتی جهت آشنایی و تبادل تجربیات در این د وره، فراهم شود و گامی در مسیر تحقق شعار هفته پژوهش یعنی "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" در فضای همکاری میان نهادهای فعال در این حوزه برداشته شود.
گفتنی است این سازمان در جذب شرکت های دانش‌بنیان مقام اول مناطق آزاد کشور را کسب نموده و هم اکنون در مرکز شکوفایی شرکت های نوآور و دانش بنیان منطقه، بالغ بر 120 شرکت مشغول به فعالیت می باشند، و علاوه براین مرکز، سازمان منطقه آزاد انزلی با ایجاد شورای حمایت از ایده های نو جهت جذب طرح های سرمایه‌گذاری، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی، معرفی طرح های نوآور و دانش بنیان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات، و برگزاری همایش ها و نمایشگاه های مرتبط با کسب و کارهای مبتنی بر دانش و نوآوری؛ به یکی از قطب های حمایت،تشویق و مشاوره به شرکت های دانش بنیان،نوآور و فناور تبدیل شده است.
علاقمندان جهت مشاهده ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت های منطقه آزاد انزلی و شرکت های حاضر در این نمایشگاه می توانند به نشانی www.gil-expo.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانش بنیان نوآور و فناور سازمان منطقه آزاد انزلی نوآور و دانش بنیان شرکت های دانش بنیان منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید