Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،وحید شیبانی دبیر علمی بخش پایه نهمین کنگره بین‌المللی علوم اعصاب پایه و بالینی ایران اظهار کرد: نهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی ایران به مدت سه روز به صورت مجازی و وبینار از ۱۹ تا ۲۱ آذر سال جاری با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در نهمین کنگره بین‌المللی علوم اعصاب پایه و بالینی ایران ۸ سخنران کلیدی از کشور‌های آمریکا، استرالیا اروپا و ... حضور دارند و سخنرانی‌های هر کدام حدود یک ساعت به طول می‌انجامد. همچنین ۱۵ سخنران مدعو برای این کنگره در نظر گرفته شده که هر کدام ۲۵ دقیقه سخنرانی خواهند داشت و ۵ دقیقه آخر برای سوال و جواب اختصاص داده شده است.

دبیرعلمی بخش پایه نهم کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی ایران با اشاره به اینکه این کنگره دارای ۲۸ پنل تخصصی طی سه روز برگزاری است، گفت: با توجه به اثرات جانبی ویروس کووید ۱۹ بر روی سیستم اعصاب دو پنل تخصصی با ۱۰ سخنران برای این منظور در نظر گرفته شده است.

 شیبانی بیان کرد: ویروس کووید ۱۹ اثرات ناشناخته بر روی سیستم عصبی به همراه دارد و مطالعاتی در جهان در این زمینه آغاز شده که به طور مثال این ویروس چقدر می‌تواند بر روی بروز بیماری‌هایی مانند افسردگی، فعالیت‌های شناختی و آلزایمر تأثیرگذار باشد که این موضوعات در پنل‌های تخصصی به صورت کامل به آن پرداخته می‌شود.

بیشتربخوانید

اوج گیری کرونا با افزایش استرس/ مردم شب یلدا را مجازی برگزار کنند

او گفت: در آینده‌ای نزدیک عوارض جانبی این ویروس بر روی سیستم عصبی افراد به صورت کامل مشخص می‌شود، ولی آنچه تاکنون به بررسی و مطرح شده این بوده که این ویروس به طور کامل با اضطراب و اختلالات روحی روانی ایجاد شده در افراد همراه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اختلالات روانی سیستم عصبی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان

علیرضا جیلان اظهار داشت: عوامل طبیعی و غیرطبیعی موجب آسیب به پایه‌های این بنای تاریخی شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز مرمت اضطراری پل تاریخی زمانخان

وی افزود: با ارائه گزارش نهایی دانشگاه اصفهان مرمت و بازسازی پایه میانی این پل بزودی آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • این میوه از افسردگی جلوگیری می‌کند
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟