Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس روز سه‌شنبه در اظهاراتی مذاکرات تجاری برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) را سخت توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، جانسون در این خصوص گفت: «وضعیت [برگزیت] در حال حاضر خیلی سخت شده است، اما باید خوشبین بود و باور کرد که در عمل، انگیزه‌های خوبی وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نخست‌وزیر انگلیس در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها در این خصوص که مذاکرات برگزیت شاید بدون هیچ توافقی به پایان برسد گفت در برخی موارد لندن باید در این باره تصمیم بگیرد.

وی همچنین گفت شاید زمانی برسد که لندن مجبور شود این مذاکرات را بدون دستیابی به توافق رها کند.

نخست‌وزیر انگلیس نیز پیشتر از شرکت‌های تجاری، ترابری و مسافری کشورش درخواست کرده بود تا برای پیامدهای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها علی اصغر زارعی برگزیت انگلیس بوریس جانسون لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها علی اصغر زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عکس‌ها و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد این اسب‌ها با زین و لجام که یکی از آنها غرق خون است سراسیمه در خیابان‌های شلوغ اطراف کاخ باکینهام به این سو آن سو می‌دوند و موجب نگرانی مردم از بیم برخورد با آنان شده است.

گفته شده یکی از این اسب‌ها پس از پرتاب سوار خود هنگام تمرین پا به فرار گذاشته اند و چهار اسب دیگر هم رم کردند. گفته شده دست کم یکی از نظامیان زخمی شده است.

برخی از اسب‌ها نیز در برخورد شدید با خودروها زخمی شدند از جمله یک اسب در پی برخورد شدید با یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که منجر به خرد شدن شیشه این اتوبوس شد به شدت زخمی و خون آلود شد و به تعدادی از خودروهای دیگر نیز در مسیر حرکت شان خسارت وارد کردند.

شماری از نیروهای پلیس به همراه چندین آمبولانس و امدادگر به محل تمرین نظامیان اعزام شده اند.

خیابان‌های اطراف کاخ باکینگهام موقتا بسته شده اند و نیروهای ارتش و پلیس در تلاشند مهار این اسب‌ها را به دست گیرند.
هنوز آماری از دیگر زخمی‌های احتمالی این واقعه و نیز میزان خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است.

کد خبر 847013 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • انعطاف بالای حماس در مذاکرات برای آتش بس در غزه + جزئیات
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم